Englestøv Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Skal reise med valpen min fra Kalmar-Stockholm-Oslo. Fra Stockholm til Oslo går det helt greit, da kan valpen være i kabinen, men pga. flytypen fra Kalmar-Stockholm er den nødt til å være i lasterommet. Er det noe jeg kan gjøre for at valpen skal ha det best mulig under turen i lasterommet? Har lest noen plasser at folk gir de beroligende? Jeg må vel også bruke transportbur i lasterommet? Finnes det transportbur som kan brukes både i lasterommet og i kabinen? Det er snakk om en chihuhua-valp. Kan noen også fortelle meg hvordan dette foregår, og hvordan det foregår når det er mellomlandinger? Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det beste burde vel verre glassfiber bur...de er sterke og lette...de beste er de med lufting på sidene, og stor dør...bruker selv det buret når kattene og hundene skal til dyrlegen... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hvorfor må den være i lasterommet? Kjøp deg et godkjent bur til slike transporter, ha masse pledd og leker inni, slik at den ikke fryser. Lenke til kommentar
Englestøv Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg snakket med SAS og det var et sånt ''lite'' fly og der var det ikke lov med dyr inne i kabinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå