Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen restarter seg før den kommer inn i Windows.

Anbefalte innlegg

Hei, nå har det seg slik at jeg skrudde av PC'en med strømbryteren i går kvell og i dag så kommer jeg ikke lenger en til der det står Windows XP så går det blåe loading baren frem og tilbake men når det er ferdig restarter den seg. Jeg får spørsmål om jeg vilstarte i sikkerhetsmodus, vanlig, sikkerhetsmodus med nettverk osv. men ingen funker.. Har prøvd og restarte CMOS, funket ikke.

Noen som har noen tips? Har veldig lite lyst til og formatere igjen, en uke siden sist jeg gjorde det =(.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, nå har det seg slik at jeg skrudde av PC'en med strømbryteren i går kvell og i dag så kommer jeg ikke lenger en til der det står Windows XP så går det blåe loading baren frem og tilbake men når det er ferdig restarter den seg. Jeg får spørsmål om jeg vilstarte i sikkerhetsmodus, vanlig, sikkerhetsmodus med nettverk osv. men ingen funker.. Har prøvd og restarte CMOS, funket ikke.

Noen som har noen tips? Har veldig lite lyst til og formatere igjen, en uke siden sist jeg gjorde det =(.

Hei jeg og hadde det samme propleme, men jeg klarte og lage det større.Hver gang jeg starter datamaskinen kommer det NTLDR is missing og når jeg skal formatere datamskinen stopper den på 7 prosent eller 53 noen som kan hjelp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...