milkwood Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er det greit å kjøpe HTC Diamond i USA? noen steder (web) ser jeg at den selges med tri-band for bruk i europa og 3G kun for europa. mens så leser jeg at den kommer i flere utgaver og at det er en som funker for 3G i usa og ikke i europa. Noen som vet noe om dette? men om jeg finner riktig gsm-nett og 3g... er det noe annet jeg bør tenke på ? eller er det bare å kjøpe? Vet det med garanti, norsketaster (som sikker lar seg ordne) og eventuelt norsk gps kart. noen som har kjøpt i usa enda? Noen som vet om et billigere sted enn $700? Er her i 3 uker til å tenkte å få skaffet en.. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Ingen som vet noe som helst om dette? Lenke til kommentar
DiemetriX Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Er bare å kjøpe. Bare pass på at den ikke er sperret slik at du får brukt ditt simkort. Norsk tastatur kan du installere på den om det ikke følger med Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hvis du kjøper i utlandet så gjelder ikke garantien i Norge. Du kan innstallere norsk ROM på den, så den blir helt norsk. Lenke til kommentar
Mhsvends Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Du vil jo så klart ikke få norsk lader heller.... Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Snakket med 8 butikker og ser ikke ut til å komme for salgs i butikker i usa før til høsten :-( så da ble det ikke noe kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå