REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 noen her som har sett den? genial film, lo når han mannen 'offet seg selv. litt syk tho, hva var dealen med slutten? jævlig brå slutt, bare satt igjen wtf Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 um. Synes filmen har en litt annen tvist en hva vi er vant med, i og med at hu lurer den pedofile. Filmen sucks anyways Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 En film som overrasket meg da jeg hadde null forventninger til den. Ellen Page spiller glimrende, og filmens novelle-form var strålende utført. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Veldig bra film, den første filmen jeg har blitt skikkelig kvalm og dårlig av. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Intressant plot, men det var vel egentlig det. Den var ikke akkurat så "syk" at det gjorde noe, selv med tanke på visse scener. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Bortsett fra at man får en real overdose av Ellen Page, så er det vel en ålreit film egentlig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg likte filmen. Jeg elsket førstepost. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Den var litt spesiell ... Følte egentlig ikke verken det ene eller det andre om filmen. Hayley var litt småskummel, synes jeg. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg likte den, men den kunne med fordel vært kortere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå