Sjefern Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Flere som har erfaring med Talkmore fastpris? JEG VIL VEKK FRA MTU HJELP!! Næmmen det var da mye mas fra den kanten da! Flere her har jo sagt at Talkmore er omtrent det samme som Telenor og Nerland har akkurat gitt deg en utmerket forklaring på hvordan "nettbank-funksjonen" fungerer. Hvor mange må du ha her som sier: "Jeg er kunde og anbefaler Talkmore" før du melder deg inn der? Lenke til kommentar
Oceans Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Flere som har erfaring med Talkmore fastpris? JEG VIL VEKK FRA MTU HJELP!! Næmmen det var da mye mas fra den kanten da! Flere her har jo sagt at Talkmore er omtrent det samme som Telenor og Nerland har akkurat gitt deg en utmerket forklaring på hvordan "nettbank-funksjonen" fungerer. Hvor mange må du ha her som sier: "Jeg er kunde og anbefaler Talkmore" før du melder deg inn der? Jeg skjønner ikke hvorfor.. Men jeg vil fean meg ikke gjøre samme feilen igjen.. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg er kunde og anbefaler talkmore. Det eneste jeg har å utsette er at siden de vil ha betalingen forskuddsvis kan du godt måtte betale to månedsgebyrer på en gang første gangen. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det er jo greit nok. Men nå har du jo fått flere som har forklart deg at Talkmore er til å stole på. De er underlagt Telenor og har samme servicenivå som de. Du er blitt forklart hvordan det internettbaserte abonnement systemet fungerer Prisene vet du jo allerede. Du lurer jo egentlig ikke på noe mere? Lenke til kommentar
Oceans Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Det er jo greit nok. Men nå har du jo fått flere som har forklart deg at Talkmore er til å stole på. De er underlagt Telenor og har samme servicenivå som de. Du er blitt forklart hvordan det internettbaserte abonnement systemet fungerer Prisene vet du jo allerede. Du lurer jo egentlig ikke på noe mere? Ikke vær så streng a Lenke til kommentar
Drill Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Du sier ingenting om forbruket ditt og da blir det litt vanskelig å gi noen råd. Hvis du sjekker forbruket ditt de siste månedene og taster det inn på www.telepriser.no så vil du finne ut hvilket abonnement som er mest lønnsomt for deg. Når det er sagt, så har det vært en del klaging på tekniske problemer hos MTU. De sliter visst noe med sms og datatrafikk, som igjen påvirker MMS. Når det gjelder dekning så bruker begge operatørene Telenor sitt nett. MTU har eget nett noen få steder, men i praksis er det altså Telenor-dekning det er snakk om. MTU eies av MTU Gruppen, tidligere eiere av Klart Svar og Telebutikken-kjedene. Talkmore er heleid av Telenor (correct me if I'm wrong). Hei Snubbel, You are not wrong, my friend. Telenor eier 100% av Talkmore. Lenke til kommentar
Drill Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Flere som har erfaring med Talkmore fastpris? JEG VIL VEKK FRA MTU HJELP!! Næmmen det var da mye mas fra den kanten da! Flere her har jo sagt at Talkmore er omtrent det samme som Telenor og Nerland har akkurat gitt deg en utmerket forklaring på hvordan "nettbank-funksjonen" fungerer. Hvor mange må du ha her som sier: "Jeg er kunde og anbefaler Talkmore" før du melder deg inn der? Jeg skjønner ikke hvorfor.. Men jeg vil fean meg ikke gjøre samme feilen igjen.. Du kommer ikke til å gjøre noe som helst feil ved å velge Talkmore fremfor MTU. Nå i disse ferietider så vil du med Talkmore også nyte godt av Telenors mange roamingavtaler utenlands. Lenke til kommentar
Oceans Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Flere som har erfaring med Talkmore fastpris? JEG VIL VEKK FRA MTU HJELP!! Næmmen det var da mye mas fra den kanten da! Flere her har jo sagt at Talkmore er omtrent det samme som Telenor og Nerland har akkurat gitt deg en utmerket forklaring på hvordan "nettbank-funksjonen" fungerer. Hvor mange må du ha her som sier: "Jeg er kunde og anbefaler Talkmore" før du melder deg inn der? Jeg skjønner ikke hvorfor.. Men jeg vil fean meg ikke gjøre samme feilen igjen.. Du kommer ikke til å gjøre noe som helst feil ved å velge Talkmore fremfor MTU. Nå i disse ferietider så vil du med Talkmore også nyte godt av Telenors mange roamingavtaler utenlands. Overføring av nr til talkmore telenor vil skje 06.08 Me Inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå