Gå til innhold

Erfaring med Talkmore fastpris?

Anbefalte innlegg

I dag er jeg kunde hos MTU... men lurer faktisk på om talkmore er bedre enn MTU?

MTU

fastpris per måned 398,-

200 Gratis sms

Talkmore

Fastpris per måned 349,-

SMS 0,34

-(kundeservice)(hvor langt tid det tar å kontakte dem på tlf eller å få tilbakemedling på mail)

-(min side)(oversikt over antal ringe minutter og antall sms pris på min side)

-(Dekning) (litt usikker på hvilken dekning dem har idag)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg brukte Talkmore for om lag eitt år sidan, hadde ingen problem. Eg brukte førehandsbetalt-tenesten, og det passa min bruk veldig godt. Eg satt det opp slik at eg automatisk fylte opp for 300,- når eg gjekk under 50,-. Det kosta meg vel om lag 150-200,- i månaden... Men eg er ingen storbrukar.

Lenke til kommentar

Du sier ingenting om forbruket ditt og da blir det litt vanskelig å gi noen råd. Hvis du sjekker forbruket ditt de siste månedene og taster det inn på www.telepriser.no så vil du finne ut hvilket abonnement som er mest lønnsomt for deg.

Når det er sagt, så har det vært en del klaging på tekniske problemer hos MTU. De sliter visst noe med sms og datatrafikk, som igjen påvirker MMS. Når det gjelder dekning så bruker begge operatørene Telenor sitt nett. MTU har eget nett noen få steder, men i praksis er det altså Telenor-dekning det er snakk om.

MTU eies av MTU Gruppen, tidligere eiere av Klart Svar og Telebutikken-kjedene.

Talkmore er heleid av Telenor (correct me if I'm wrong).

Lenke til kommentar

Jeg har etter 11 år som Telenor Mobil kunde gått over til søsterselskapet, d.v.s. den 16. juli blir jeg portert over. For meg som ringer MYE og sender lite SMS var valget enkelt - gå fra regninger på 800 - 1200 til 400,- pr. mnd.

Talkmore skal ha den samme gode dekningen som telenor, og kundeservice har jeg skjelden bruk for - så det er ikke nøye for meg.

Mateo

Lenke til kommentar
Du sier ingenting om forbruket ditt og da blir det litt vanskelig å gi noen råd. Hvis du sjekker forbruket ditt de siste månedene og taster det inn på www.telepriser.no så vil du finne ut hvilket abonnement som er mest lønnsomt for deg.

Når det er sagt, så har det vært en del klaging på tekniske problemer hos MTU. De sliter visst noe med sms og datatrafikk, som igjen påvirker MMS. Når det gjelder dekning så bruker begge operatørene Telenor sitt nett. MTU har eget nett noen få steder, men i praksis er det altså Telenor-dekning det er snakk om.

MTU eies av MTU Gruppen, tidligere eiere av Klart Svar og Telebutikken-kjedene.

Talkmore er heleid av Telenor (correct me if I'm wrong).

forbruke mitt.. jeg ringer ganske mye så det er ikke noe problem der om jeg flytter over til talkmore og jeg sender sånn ca rundt 100-250 meldinger i mnd

jeg er misfornøyd med min side på mtu dårlig oversikt over forbruke.. har vært kunde hos mtu litt over 2 mnd nå fortsatt ingen faktura.. så jeg vet ikke om de har glemt meg helt eller er det mitt ansvar å si ifra? :ermm: (som kunde så er flere misfornøyd med de tekniske problemer hos MTU)

pluss at det er veldig vanskelig å få kontakt med kundeservice vente tiden er ca over 30 min..

men tilbake til Talkmore noen svakheter der?

Lenke til kommentar
jeg er misfornøyd med min side på mtu dårlig oversikt over forbruke.. har vært kunde hos mtu litt over 2 mnd nå fortsatt ingen faktura.. så jeg vet ikke om de har glemt meg helt eller er det mitt ansvar å si ifra? :ermm: (som kunde så er flere misfornøyd med de tekniske problemer hos MTU)

men tilbake til Talkmore noen svakheter der?

Då eg brukte Talkmore fekk eg veldig godt oversyn over forbruket mitt på nettsida deira.

Lenke til kommentar

jeg har vært tidligere kunde hos chess.. veldig fornøyd med hvordan det er på *min side*

feks antall ringe min og antall SMS sendt med oversikt over pris

jeg vet ikke om hvordan talkmore har det på hjemmesiden? noe MTU sliter hardt

Lenke til kommentar
I dag er jeg kunde hos MTU... men lurer faktisk på om talkmore er bedre enn MTU?

MTU

fastpris per måned 398,-

200 Gratis sms

Talkmore

Fastpris per måned 349,-

SMS 0,34

-(kundeservice)(hvor langt tid det tar å kontakte dem på tlf eller å få tilbakemedling på mail)

-(min side)(oversikt over antal ringe minutter og antall sms pris på min side)

-(Dekning) (litt usikker på hvilken dekning dem har idag)

Et annet alternativ er jo Tele2 Snakkis. 199,- pr mnd - 0kr til alle mobiltlf - 100 sms inkl.

Lenke til kommentar

bruker ikke tele2 netcom dekning? jeg er veldig fornøyd med 3000 ringe min og 0.34 kr SMS det vil si 349 pr mnd sender jeg ca 150 meldinger så kommer jeg rundt ca 400 lapper

men før jeg bytter i det hele tatt vil jeg finne ut og høre fra de som har/hatt erfaring med talkmore..

Endret av Oceans
Lenke til kommentar
bruker ikke tele2 netcom dekning? jeg er veldig fornøyd med 3000 ringe min og 0.34 kr SMS det vil si 349 pr mnd sender jeg ca 150 meldinger så kommer jeg rundt ca 400 lapper

men før jeg bytter i det hele tatt vil jeg finne ut og høre fra de som har/hatt erfaring med talkmore..

Ja, Tele 2 er netcom nå ja. Klart det passer best å sende SMS i mange tilfeller, men i de fleste tilfeller kan du ringe opp de du får SMS fra og svare på spørsmålet el. slik at du ikke trenger å sende 150 SMS... :)

Lenke til kommentar
Tele2 Snakkis er det en oppstartsavgift for hver samtale... Men man må ha over 300 samtaler før man kommer opp i 349,- da...

her gikk det vel litt fort? Differansen 349-199=150 Startavgiften til Tele2 er o,79 så 150/0,79 er 190 samtaler før man når 349 ,- som er abn. avgiften til Talkmore.

Bruker Talkmore Fastpris og har gjort det ett par mndr. Fortsatt meget fornøyd.Fine mine sider har dem også. Har ikke vært i kontakt med kundeservice ennå,så kan ikke utale meg om dette.

Endret av nerland
Lenke til kommentar
Tele2 Snakkis er det en oppstartsavgift for hver samtale... Men man må ha over 300 samtaler før man kommer opp i 349,- da...

her gikk det vel litt fort? Differansen 349-199=150 Startavgiften til Tele2 er o,79 så 150/0,79 er 190 samtaler før man når 349 ,- som er abn. avgiften til Talkmore.

Bruker Talkmore Fastpris og har gjort det ett par mndr. Fortsatt meget fornøyd.Fine mine sider har dem også. Har ikke vært i kontakt med kundeservice ennå,så kan ikke utale meg om dette.

jeg er mer opptatt av *min side* der jeg har hvertfall full oversikt helt fra starten og slutten av mnd.. SMS 0,39 er viktig delen om jeg ikke sender så mange som over 400 kr (fastpris 349) så kan jeg se ihvertfall på *min side* at jeg har full kontroll =)

noe MTU sliter fean meg hardt.. tror de fleste har ikke fått noen regning enda ellers så er vi bare glemt.

Lenke til kommentar

Bli en bevisst mobilbruker.

Internettbaserte abonnement skaper bevisste mobilbrukere:

For å få mest ut av ditt TalkMore-abonnement, må du ha tilgang til internett fra tid til annen. Her aktiverer og deaktiverer du tjenestene og får løpende og detaljert informasjon om din mobilbruk og hva det koster. Slik får du et bevisst forhold til din mobilbruk. Fungerer som en nettbank.

ikke tro at jeg reklamerer hehe.. Men lurer faktisk på om det er sant? :ermm:

Lenke til kommentar
Bli en bevisst mobilbruker.

Internettbaserte abonnement skaper bevisste mobilbrukere:

For å få mest ut av ditt TalkMore-abonnement, må du ha tilgang til internett fra tid til annen. Her aktiverer og deaktiverer du tjenestene og får løpende og detaljert informasjon om din mobilbruk og hva det koster. Slik får du et bevisst forhold til din mobilbruk. Fungerer som en nettbank.

ikke tro at jeg reklamerer hehe.. Men lurer faktisk på om det er sant? :ermm:

ja det sant :)

Du har styring over: Telefonsvarer, Reservasjon mot nummeropplysning, Skjult nummer , Sperring for Teletorgtjeste, Sperring for Utenlandstrafikk, Hemmelig nummer, Utlandstelefoni (roaming),MMS, Sperring for overtakserte SMS.

Ikke alle TalkMore sine tjenester er tilgjengelig på web. Ta kontakt med kundeservice for aktivering av de øvrige tjenester.

Forbruk oversikten er også helt kurrant.Du kan lese den online eller laste den ned som PDF for den perioden du ønsker.

Du har også oversikt over gjenstående ringetid av de 3000. Ikke at det er noe revolusjon, men du kan også sende sms fra "mine sider".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...