ekwathne Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Finn ut hvilket firma det er for meg. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Skal du bytte ut Avus felgene? ;O Og attpåtil betale for det? :S Lenke til kommentar
Espein Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Skal du bytte ut Avus felgene? ;O Og attpåtil betale for det? :S Er kun 16" felger, strøkne er de heller ikke. Sånne: Endret 22. juli 2008 av Espein Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Aha, trodde det var 18" jeg. Da hadde det vært en heeelt annen historie! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Å nei, langt i fra. Uansett så reiste han heller i mårra, så de fikk fikset ferdig AC slangen som det var hull på. Blåste kun varmluft og det er ikke særlig digg der nedi hvor det er 25-30 varme+.. Dere aner ikke hvor jeg gleder meg Skal også fjerne midtre-lydemper så jeg får en grommer lyd! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Bilen er nå på tur hjem, ankommer imårra efta/kveld vil jeg tro Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Da er det bare å slenge ut bilder Lenke til kommentar
Espein Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Nå er bilen hjemme igjen, og jeg er så glad att jeg nesten fikk tører i øynene. Bilen ble så vakker og fin, er helt satt ut jeg. Skal komme med bilder, får satt på 18" felger i dag også Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Du har jo tid til å slenge ut 10 bilder før du stikker av vel? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Et stk bitte lite utkast i dårlig kvalitet, skal ta skikkelig over helga Det som er gjort: Lakkert til tak, polert resten. Ny bakluke med vinge Nye lister rundt hele. Vasket reflektorer og nye lykteglass og blinklys glass framme og på siden. Skiftet registereim og alle tannhjul. Fikset aircondition. Nye 18" felger. Kommer ikke på mere nå..Skal fjerne midterste lyddemper mandag for gromme lyd. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 konge. slenger meg på denne tråden jeg Lenke til kommentar
Espein Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 I dag har jeg fri og nå har vi nettopp fjerna midtre lyddemper og satt på rakrør, ble GROM lyd! Lover å komme med bilder i dag Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Har du funnet ut navnet på firmaet? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Beeeklager. Bilens dynamo gikk til skogsberg så måtte fikse ny. Ferdig nå og nå regner det så bilder sucks i regnvær Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Du har holdt oss på pinebenken en god stund nå =P Lenke til kommentar
Espein Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 (endret) NÅ VETTU Tok en rask vask og kjørte så klart i en søledam, haha FØR LAKKERING: ETTER LAKKERING: Sånn =) Det som er gjort etter Litauen tur er: nye skiver og klosser bak + en ny kalipter. Ny dynamo. Fjernet midtre-lydemper Nye felger for en super billig penge Endret 26. august 2008 av Espein Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det ble veldig bra, gratulerer! Synes felgene passer fint også. Først så jeg ikke at det sto "FØR LAKKERING" og forsto ikke at du kunne være fornøyd med et slik resultat, men så kom jeg til "ETTER LAKKERING"-bildene. Hva er bensinforbruket ditt, forresten? Spør av interesse, ikke pga mobbing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå