Espein Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Tenkte jeg skulle slenge opp bilder av min bil før den ble sendt til Litauen til lakkering, og hvordan resultatet ble når jeg får den igjen! Bilen ble sendt nedover for ca 2-3 uker siden til Litauen med pappa. Den skal hel-lakkeres i samme farge, mulig de ikke lakerer taket da dette kanskje ikke var vits. Bilen er en: Audi S6, 1996 modell, V8'er, automatgir. Det de skulle gjøre nedi der var: -Lakkere -Skifte registerreim og alle tannhjul osv. -Nye dørlister Mulig at de går over hele bilen og ser og fikser feil, jeg er faktisk ikke helt sikker da det ikke var jeg selv som kjørte den dit og ordnet det. Her er noen bilder av den: ( BMW'n er en kompis sin.. ) Grunnen til lakkeringen er mye rust på bagasjeluka (sjuke til Audier), noe i hjulbue og noe ved dørene, og riper/slitasje rett og slett. Var også en liten bulk på panser og frontfanger, dette fikser de selvfølgelig! Prisen for dette er bra ! Ting jeg skal gjøre med bilen senere er; -å fjerne en lydemper og muligens skifte bakpotte, -sette på emblemer, -felger etterhvert, -mulig annen grill, -nye dørmatter, -anlegg, Kommer tilbake med bilder av bilen når jeg får den, mulig jeg får den igjen til neste uke! :) Noen flere som har lakkert i utlandet? Endret 26. juli 2008 av Espein Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Skal du lakkere den på nytt i samme farge? Eller nye farge? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Ble i samme farge. Pga. jeg liker fargen rett og slett Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hvor mye er uoverkommelig da? Og hvordan er det med eventuelle garantier og slikt? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg vil sterkt anbefale deg å sladde skiltene, Audi A6/S6 er en favoritt i "visse kretser". Et lite tips alså. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Vet ikke åssen det er med dere, men jeg har fått for meg at uttrykket "uoverkommelig" betyr det samme som "alt for mye", i motsetning til "overkommelig", som er et annet ord for "til å leve med". Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Vet ikke åssen det er med dere, men jeg har fått for meg at uttrykket "uoverkommelig" betyr det samme som "alt for mye", i motsetning til "overkommelig", som er et annet ord for "til å leve med". Isåfall henger ikke ting på greip her, trenger oppklaring her. Ser ikke helt poenget med å sende bilen til Litauen hvis det er mye dyrere, med mindre de er utrolig god til å lakkere. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg vil sterkt anbefale deg å sladde skiltene, Audi A6/S6 er en favoritt i "visse kretser". Et lite tips alså. Eieren følte vel det var unødvendig, da det er 80/20 sjanse for at den ikke kommer hjem igjen Lenke til kommentar
citronen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 HAHAHA! Tråden har tre uregistrerte lesere... GUESS WHO!!! Minde: "Pollew, I know this great AUDI car we can steal!" Pollew: "Oh, Minde. I see now that the car is parked in our home contry - Lithuania!" Minde: "Lets quit our jobs, and go home!" Lenke til kommentar
Espein Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Hahaha.. Han var der i fjor med Opel Astran, gikk fint Er full kasko så det går nok bra om den forsvinner, hehe.. Unasett så var det jeg som ikke var helt ordrett... 7000 kr for hellakkering + fjerning av bulker osv Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 HERREGUD, for en pris :o Saaatan. Gjør de jobben godt også? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 HERREGUD, for en pris :o Saaatan. Gjør de jobben godt også? Jepp, svært fornøyd med Astran til søsters som var der ifjor Hun fikk lakkert den for 7000,- + ny dør og frontfanger. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Skjønner godt at det frister når det koster 7000kr. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Får trolig bilen til neste helg! Det er vertfall skiftet bakluke på den fordi den var rustet ihjel, 1200,- for ny. Dørlistene er nye, 400,- for 2 stk, i Norge koster det rundt 1000,-.. Mere vet jeg ikke enda. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Update! Pappa er å henter den nå! Kommer hjem torsdag/fredag. Det som er gjort : Lakkering opptil taket, taker er polert så hele bilen ser helt ny ut! Skiftet bakluke. Nye lister rundt hele bilen. Ny frontlykt. Aircondition hadde hull i en slange så jeg fikk kun varmluft, det blir fikset i dag. Skiftet registerreim + de tannhjulene. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hva betalte du til sammen? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Får ikke sett bildene.. hærlig pris du fikk ja.. til hvem er det du er å lakkerer? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Bildene i første post skal virke. Prisen til sammen er jeg ikke sikker på enda, men ble vertfall 8000 kr for lakkering, fjerning av noen små bulker og riper og ny bagasjeluke. Dørlistene koster vel 250 pr par, registereima + tannhjulene ble vel et par tusen Firmaet vet jeg ikke hva heter, det er faren til litaueren til pappa som driver sjappa. Har bestilt 2 nye dekk i dag, 245/40/18. Skal bytte S4 felgene mot originale RS6 felger med 1000 kr mellomlegg. Alt i alt koster felgene meg: Bytte felger 1000,- mellomlegg 1900,- for 2 nye dekk 400,- for avbalansering 500,- for nye bolter. Totalt: 3800-, Endret 21. juli 2008 av Espein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå