V-by Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Nei, man har ikke rett til å drive med hva som helst under dekke av ytringsfriheten. Her gikk det altså på bekostning av offentlig trygghet og orden og i slike tilfeller er det naturlig at dette overstyrer ytringsfrihet. Da kan du sikkert forklare meg hvordan dette gikk på bekostning på offentlig trygghet og orden, for det har ikke jeg skjønt enda. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Nei, man har ikke rett til å drive med hva som helst under dekke av ytringsfriheten. Her gikk det altså på bekostning av offentlig trygghet og orden og i slike tilfeller er det naturlig at dette overstyrer ytringsfrihet. Da kan du sikkert forklare meg hvordan dette gikk på bekostning på offentlig trygghet og orden, for det har ikke jeg skjønt enda. Du får spørre de som var der. Politiet hadde visst fått mange klager og fryktet som sagt at situasjonen skulle eskalere. Med eskalering regner jeg da med at de mener håndgemeng ol. Dette er ikke noe annerledes enn at du stiller deg nede på en offentlig plass og begynner å skrike og hoie, lage generellt ubehag og skremme folk som passerer. Da kan politiet be deg om å fjerne deg. Følger du ikke politiets pålegg vil du få bot. Enkelt og greit egentlig... De har altså ikke her fått bot for budskapet sitt.(Der kommer ytringsfriheten inn.) De har fått bot for måten de forsøkte å legge fram budskapet sitt på/for å ha nektet å følge pålegg fra politiet. Endret 14. juli 2008 av Vice Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Noen videoer av disse skrullingene? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg er rimelig sikker på at det er de samme personene som kaller seg selv for (Preacer.. et eller annet) og legger ut youtube videoer hvor dem prøver å konvertere norske fulle ungdomer i Oslo. Dette er da veldig slemt gjort. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg er egentlig i stor grad imot all form for misjonering. Det står vel i Bibelen at man skal spre det gode budskap, men å presse det på denne måten disse folka her er utrolig provoserende. Amerikaneren skulle blitt sendt ut av landet. Vi har ikke behov for den slags folk her i Norge! Lenke til kommentar
B25S Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg er egentlig i stor grad imot all form for misjonering. Det står vel i Bibelen at man skal spre det gode budskap, men å presse det på denne måten disse folka her er utrolig provoserende. Amerikaneren skulle blitt sendt ut av landet. Vi har ikke behov for den slags folk her i Norge! Innvandrere som gjør opprør, skulle blitt sendt der de kom fra. Men dette kommer ALDRI til å skje da Norge er sjukt redd for å bli kalt "et rasistisk land". Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 morsomt å høre at kristne klager over att sekter og satanister rektrutere barn i dems sekter osv... menst kristne selv er de som er flinkest till å rektrutere barn og folk som ikke vet bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå