Gå til innhold

FM08: Staffetsavegamen 08 V. 2

Anbefalte innlegg

Fant den. Men hvor skal jeg innstallere den? Spiller med *crack* :p

EDIT: Dette var jo bra... Får opp feilmelding mens jeg innstallerer patchen, og når jeg skal starte spillet finner den ikke CD-en står det...

EDIT 2: Mye editing nå :p Men jeg har ordnet det, starter å spille etter skolen :p

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Fant den. Men hvor skal jeg innstallere den? Spiller med *crack* :p

EDIT: Dette var jo bra... Får opp feilmelding mens jeg innstallerer patchen, og når jeg skal starte spillet finner den ikke CD-en står det...

EDIT 2: Mye editing nå :p Men jeg har ordnet det, starter å spille etter skolen :p

Daemon Tools, sier ikke mer :p. Hvor langt har du kommet?

Lenke til kommentar
Ok, takk. Må kanskje handle en ny spiss, og muligens noen forsvarere da.

Hva med treningsopplegg, kan jeg ikke heller lage et? Synes det er unødvendig at midtstoppere trener like mye avslutningsferdigheter som defensiv trening...

jeg lagde ikke oppsettet, men du kan jo laste ned versjon 4 av Anbe sitt oppsett på FM Norge ;)

Lenke til kommentar

Tok "tittelutfordrer", får 1,1 mill i overgangsbudsjett :p Men regner med vi får noe fra TV-rettigheter og gjenværende fra forrige sesong også da...

EDIT: Hva har du gjort egentlig? Økonomien er mildt sagt elendig, og spillere har skyhøye lønninger. Lurer på hvordan dette skal gå :p Synd vi mister Boutahar gratis :(

Styret mener jeg bør prestere bedre.

"Klubbens største ankepunkt er din manglende kontroll over klubbens finanser, som har ført til kraftig økende lønnsutgifter..."

Lukter ikke bra dette, men sesongen har jo fortsatt ikke begynt.

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar

Spilt et par treningskamper nå. Eller simulert, det har visst dere gjort, så da skjedde det automatisk her.

Kamp 1: 1-3 tap for Petersborough :(

Kamp 2: 3-1 seier over Bristol :) Hat-trick av Donovan.

Kamp 3: 4-1 seier over York :) Nytt hat-trick av Donovan.

Kamp 4: 3-2 seier over Tranmere.

Drogba har 45000 i uka, og blir av trenerne rangert som den 12. beste spissen i Wigan... Tror det blir salg.

EDIT: 4 poser på rad ja :p Tenkte bare å skrive litt om situasjonen etterhvert som ting skjer.

SISTE: Eksempel på at vi har dårlig økonomi: Wilson Palacios har 210 000 i uka, nå kan jeg bare tilby han 32 000 i en ny kontrakt :(

Solgt en del spillere, men hjelper ikke på lønns- eller overgangsbudsjett, så jeg får kare meg uten de store signeringene.

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar

Sameboe: Hvorfor kjøpte du Vieira?

Smidighet - 1

Utholdenhet - 5

Hurtighet - 3

Akselerasjon - 4

Forresten så bruker vi 6 ganger så mye som lønnsbudsjettet vi har... Vi er virkelig avhengige av opprykk, evt penger på en annen måte, hvis ikke blir vi det nye Leeds...

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar

Vi er gode fremover, men søppeldårlige i forsvar. Vant den første kampen mot Stoke 2-0. Den andre mot Crystal Palace tapte jeg 2-1, og nå sist mot Reading ble det hele 8-2 tap. Skjønner ingenting jeg... Ironisk nok ligger Blackpool på toppen av tabellen...

Sterkt comeback! 4-2 over Cardiff :p

Noen som vet hvor man endrer oppløsning i FM? Finner det ikke i innstillinger...

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar

Går dårlig nå... 3 tap på rad. Sykt demotiverende å få meldinger om at styret må spytte inn mange milioner nesten hver uke for å dekke underskuddet.

Aram Kahlili, Leicester, ble månedens spiller :p

EDIT: Håper å unngå nedrykk, og unngå å få sparken.

På de tre siste kampene har jeg tre tap, og 0-13 i målforskjell, til tross for at jeg (ifølge media og meg selv) spiller jevnt med motstanderne. Vi sliter med å sette sjanser, sliter defensivt, og økonomien tilsier tvangssalg snart. Styreformannen har allerede grepet inn og akseptert bud på tre av lagets beste spillere.

Hvis en moderator har lyst, kan du sikekrt slå sammen alle innleggene :p

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar

Ikke fått spilt noe i dag. Men kan spille litt i kveld, må på innebandytrening. Håper å være ferdig innen lørdag. Tror det skal gå greit. Hvis du får overta med Wigan, vil det egentlig være et mirakel :p Synd vi fikk sparken i Blackpool, de topper tabellen akkurat nå. Er i november.

Lenke til kommentar

Nja, litt bedre. Hatt en del uavgjort nå, og slo akkurat Reading 6-2. Økonomien er så som så, transferbudsjett på 19k :p Har ikke fått kjøpt noen, kan bare gi 7k i ukelønn. Dessuten går vi med 18-19 millioner i underskudd hver måned :p

Fått inn et par unge stoppere på lån fra United og Arsenal, de spiller ganske bra bak, mens Donovan er like viktig for oss som Gerrard og Torres for Liverpool :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...