Gå til innhold

FM08: Staffetsavegamen 08 V. 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kommet inn i en mye bedre form nå. Det nærmer seg mars, og jeg har steget opp på øvre halvdel av tabellen. Det beste som har skjedd er sannsynligvis at jeg klarte å hente Aliadiere gratis, og han har scoret 8 mål på 9 kamper. Dessverre er han skadet akkurat nå.

Grunnen til at jeg ikke har spilt ferdig, er at FM klikket etter at jeg hadde hatt 1 1/2 mnd. med ganske greie resultater uten å lagre. Mistet litt motivasjon av å spille kampene om igjen, og tape en del av dem. Lagrer nå etter hver eneste kamp. Hvis det ikke skjer noe uforutsett blir jeg ferdig sent i kveld.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Har kommet inn i en mye bedre form nå. Det nærmer seg mars, og jeg har steget opp på øvre halvdel av tabellen. Det beste som har skjedd er sannsynligvis at jeg klarte å hente Aliadiere gratis, og han har scoret 8 mål på 9 kamper. Dessverre er han skadet akkurat nå.

Grunnen til at jeg ikke har spilt ferdig, er at FM klikket etter at jeg hadde hatt 1 1/2 mnd. med ganske greie resultater uten å lagre. Mistet litt motivasjon av å spille kampene om igjen, og tape en del av dem. Lagrer nå etter hver eneste kamp. Hvis det ikke skjer noe uforutsett blir jeg ferdig sent i kveld.

Vi har fortsatt Aliadiere, right?

leif

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Da var sesongen over. Det ble en 13.plass.

Fra det håpløse (7 av 30 poeng i starten), til det middelmådige, til det bra, og så til det håpløse (avslutter med 6 av 30 poeng).

Slik oppsummeres sesongen.

Mange gamle som ikke presterer, mye lønninger, lite inntekt. Få spillere av godt kaliber som vil til klubben.

Jeg håper nestemann får en bedre opplevelse enn meg.

post-55551-1219161283_thumb.jpg

post-55551-1219161275_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...