Sveern Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Desverre, Wigan ble noen hakk for store Hvordan vil du få den GBD? Endret 7. august 2008 av Sveer'n Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Var uansett kjempegod innsats Sveer'n! Har en følelse av at noen på lista ikke lenger sjekker tråden jevnlig. Så får gi dem en liten tid før man sender videre til neste Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er jevnlig innom jeg altså, men kommenterer ikke så mye Bra jobba Sveer'n, håper på opprykk før det er min tur Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Lasta opp på FileFront nå, sender linken til trådstarter og GBD på pm. Lykke til til nestemann Edit: Tabell Endret 8. august 2008 av Sveer'n Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Bra Jobba Lenke til kommentar
GBD Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har mottat filen nå. Måtte nettopp formatere pc'en og FM er ikke installert. Men skal få det inn så fort som mulig, og håper å begynne spillingen i morgen. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Er i gang ja. Sliter med å få spillere av godt nok kaliber til klubben, men har i alle fall hentet Magne Hoseth på free transfer. Kommer med en ny oppdatering i morgen. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Status ? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Startet sesongen, men ingen suksess foreløpig. Har vel tapt to, en seier, og en uavgjort. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hei. Har ikke fått spilt så veldig mye de siste dagene, pga. fadderuke som ny student. Men satser på å få spilt ferdig i løpet av helgen. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har kommet inn i en mye bedre form nå. Det nærmer seg mars, og jeg har steget opp på øvre halvdel av tabellen. Det beste som har skjedd er sannsynligvis at jeg klarte å hente Aliadiere gratis, og han har scoret 8 mål på 9 kamper. Dessverre er han skadet akkurat nå. Grunnen til at jeg ikke har spilt ferdig, er at FM klikket etter at jeg hadde hatt 1 1/2 mnd. med ganske greie resultater uten å lagre. Mistet litt motivasjon av å spille kampene om igjen, og tape en del av dem. Lagrer nå etter hver eneste kamp. Hvis det ikke skjer noe uforutsett blir jeg ferdig sent i kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Har kommet inn i en mye bedre form nå. Det nærmer seg mars, og jeg har steget opp på øvre halvdel av tabellen. Det beste som har skjedd er sannsynligvis at jeg klarte å hente Aliadiere gratis, og han har scoret 8 mål på 9 kamper. Dessverre er han skadet akkurat nå. Grunnen til at jeg ikke har spilt ferdig, er at FM klikket etter at jeg hadde hatt 1 1/2 mnd. med ganske greie resultater uten å lagre. Mistet litt motivasjon av å spille kampene om igjen, og tape en del av dem. Lagrer nå etter hver eneste kamp. Hvis det ikke skjer noe uforutsett blir jeg ferdig sent i kveld. Vi har fortsatt Aliadiere, right? leif Endret 18. august 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
GBD Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Da var sesongen over. Det ble en 13.plass. Fra det håpløse (7 av 30 poeng i starten), til det middelmådige, til det bra, og så til det håpløse (avslutter med 6 av 30 poeng). Slik oppsummeres sesongen. Mange gamle som ikke presterer, mye lønninger, lite inntekt. Få spillere av godt kaliber som vil til klubben. Jeg håper nestemann får en bedre opplevelse enn meg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg tar neste vis ingen andre kan Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg er klar anytime, men Sameboe (og mange fler) er foran meg i køen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kan ikke en annen spille før meg nå? Ser det er flere som kan. Sliter med masse skole og en trang til å spille PCM08 for tiden, men jeg er klar om et par uker regner jeg med. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Vis ikke TomHel eller han andre foran meg i køen melder seg iløpet av tre timer, så last opp saven, og send link til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå