Sameboe Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ludovic Giuly, Luis Boa Morte, Lars Stubhaug, Liam Miller og Andy Carrol...ikke dårlige kjøp/lån Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Nå har hellet begynt å snu og forsvars spillet sitter bedre, fått inn Damion Stewart gratis og det hjalp en del. Er på 12. plass med 15 kamper spillt. Men Parker er ute i 3-4 uker Edit: Glemte å si ifra at jeg også har skaffet Zheng Zhi på free transfer. OM/F bruker han som hengende spiss/offensiv midtbane, putter noen mål nå og da og har noen pene passninger Endret 5. august 2008 av Sveer'n Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Kjør Nevland, han puttet som faen i de siste kampene for meg iallefall. Reddet meg fra nedrykk. Hadde vell 12 mål på 10 kamper eller noe på sluttet. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Klart jeg bruker Nevland Putter gjevnt han Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Høres bra ut! Har du sjangs på play-off eller? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Kan greie det ja Spiller nå, skal på trening etterpå og blir spillen ikveld/natt skal prøve å bli ferdig før jeg drar på fotballturnering på fredag Edit: tabell Endret 6. august 2008 av Sveer'n Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Fikk tilbud om å ta over Fulham Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Den må takkes nei til, er Blackpool som er laget vi skal lede Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Og der var jeg ute av FA cupen etter å ha tapt 2-0 mot ... Millwall... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er dette noe å bekymre seg over? Ligger på 7. men Birmingham og Sheffield har like mange poeng, men tar meg på målforskjell. har igjen 5 kamper, så blir ferdig ikveld Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Tviler på at du får sparken om du avslutter så bra, men du får vente og så. Hva tok du på sesongens mål? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Tok øvre halvdel av tabellen... Endret 7. august 2008 av Sveer'n Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Tror ikke du skal bry deg om den pressemeldinga der! Har fått flere sånne, men får da aldri sparken. Så ta det med ei klype salt, forutsett at du avslutter bra også da Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hvis en av oss får sparken, så tar vi vel over en annen klubb? Eller? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hvis en av oss får sparken, så tar vi vel over en annen klubb? Eller? Foreslår at vi tar den diskusjonen når det eventuelt skjer Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Slo Wigan 3-1 nå og tok et grep om 5. plass, 1 kamp igjen, borte mot Carlisle, spillt sugent borte, så er litt nervøs bare 3 pts ned til 7. og de eier meg på målforskjell, har +7 der Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Og med 0-0 mot Carlisle er jeg i play-off Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Og med 0-0 mot Carlisle er jeg i play-off Strålende! Lykke til med det! Bleh, surt at jeg er så forbanna langt ned på lista over hvem som skal spille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå