Maynard James Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Da er jeg ferdig. Ble en skuffende 20ende plass til slutt, 48 poeng. Reddet meg fra nedrykk etter januar vinduet, og takk Erik Nevland for det. Mange kontrakter er på vei ut, så neste mann vær obs på det. Er ganske sikker på at vi mister Egget forresten. Holder på å uploade fila nå, og sender pm til sveer'n når den er ferdig Lykke til Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Har fått den nå, begynner å spille imorgen vil jeg tro. Lykke til tror jeg jeg trenger Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Da er jeg igang, har spillt 1 ligakamp, tapte 3-2 mot Leicster. Sliter med at jeg har få spillere, kjøpt inn en del. Noen som har noen tips til spillere som kan lånes/kjøpes billig/gratis? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Tips til spillere: På lån: Danny Simpson Jack Hobbs Ben Sahar Dean Bouzanis Danny Gibson Dong F. Lauri Dalla Valle David Edgar Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Leto Nemeth Fraizer Campbell Merida Rhys Murphy Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Andy Carrol er sikkert også mulig å få på lån Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hadde regna med at du skulle rykke opp, Steinar! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det hadde jeg og.... Utrolig skuffet over min sesong. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 jeg tror Blackpool var et flott valg av lag , ble vanskligere en jeg hadde trodd dette . Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Ja, jeg er flink ? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg foreslo jo Blackpool i den gamle tråden Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg synes Torquay på den forrige ble ganske bra jeg :/ Men Blackpool er jo også et snasent lag Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 En av oss bør vel snart rykke opp . Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kunne tenkt meg en update snart! Hvor dan går det Sveer'n? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Har ikke fått spillt så mye, har spillt 3-4 ligakamper og en ligacup kamp. Vunnet en i ligaen (mot Nottingham Forrest) spillt en uavgjort og tapt resterende. Vannt første kamp i ligacupen, men har trukket Manchester City i neste runde. Skal prøve å få spillt litt mer ikveld Grunnen til at vi taper er ikke fordi vi ikke scorer mål, har som regel minst 2-3 mål, men problemet er at vi slipper inn 3-4. Spillte akuratt 4-4 mot Leeds. Endret 5. august 2008 av Sveer'n Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kom gjerne med screenshots av stall, taktikk, nye kjøp etc. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har forresten en spiller jeg kan anbefale...Spillerens navn er Dariusz Latka, billig og gørr god Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Varierer en del i taktik og posisjoner, men dette er den jeg bruker mest. Spillera står ikke på helt rette plasser der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå