JR Ewing Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Mange som ikke vil fornye ja. Jeg har dessuten avstått fra å gi en del stallfyll kontrakt, så du mp nok hente en del! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Kommer med en liten update bare for å si hvor utrolig fantastisk dårlig det går! Jeg har spilt 9 kamper, og har usle 5 poeng. Har ikke fått inn noen spillere som innhaver noen som helst form for kvalitet. Og når det gjelder Keagen Parker, tror jeg aldri jeg har sett maken, han kommer til sjanser HELE tiden, men bommer på hver eneste, tror han har scoret 1 mål for meg. Det som er det kjipeste, er at jeg spiller bedre og like bra som alle lag, men jeg setter ikke mål. Får håpe det går bedre.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 HVis du rykker ned blir det strafferunde! Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 artig tråd det her:P..spiller også med blackpool for tida, rykket opp til PL i min andre sesong. kan kanskje anbefale noen spillere: -Dalle Valle (finsk ungutt, kjøpte han når spillet startet, var da bare 16 år. etter en halv sesong spilta han seg inn på førstelaget, men måtte stå over hver 3 kamp pga dårlig utholdenhet ..mange assist og MANGE mål..nå er han 18 år og er stjernen på laget, selv om kjemper for å unngå nedrykk ) -Doudin ( Mye sagt om denne spilleren, så gidder ikke å si så mye om han) - Jeg ble farmerlag for Bolton, og fikk inn en stjernespiss, som putta hver kamp, husker ikke helt hva han heter, men var noe wes.. -Tommy Høyland...mye skadet, men frisk er han uståppelig.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Spiller du 07? Dalla Valle er fremdeles et stort talet på 08, men eies der av Liverpool. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Spiller du 07? Dalla Valle er fremdeles et stort talet på 08, men eies der av Liverpool. nope..spiller 08..husker ikke hvor hn spilte da jeg fikk han, men han var jo 16, så trengte ikke å betasle noe for han.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Kan jeg melde meg på også eller Endret 29. juli 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Kan jeg melde meg på også eller Done! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Siden ikke noe som helst form for kvalitet vil inn, så har jeg hentet litt mer rutine og avdanka spillere. Fikk inn Nevland, som har 7 mål på 7 kamper, og nå begynner jeg iallefall og komme meg unna nedrykk. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Erik Nevland er da et knallkjøp for Blackpool . hva slags spillere har vi mistet ? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg har veldig lyst til å være med på denne jeg også! Hvis dere fortsatt holder på kan dere signe meg opp Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg har veldig lyst til å være med på denne jeg også! Hvis dere fortsatt holder på kan dere signe meg opp Done ! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Skjer det noe her da? Syns det virker som det er laber aktivitet i forhold til updates o.l Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Skjer det noe her da? Syns det virker som det er laber aktivitet i forhold til updates o.l skulle akkurat til og poste det samme Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Sorry, har jobbet mye i det siste. Er i slutten av mars, Er inne i en bra periode, har ikke tapt på 6-7 kamper. Så vi har kommet oss opp på en 20 plass i serien, woohoo. Ellers har Nevland vært the shit, han har helt alene hjulpet oss vekk fra nedrykksstreken. Satser bare på å holde meg oppe. Ellers ser det ut som Eggert Jonsson forsvinner denne sesongen, Han er ikke så veldig gira på ny kontrakt. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Vi er dårligere stillt nå enn før min første sesong , vi mister alle kvalitetsspillere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Morsomt at vi har nedturer og at vi ikke fly rett til PL Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Vell, jeg kjøpte i starten av sesongen mange unge rumenere som kan bli bedre. Vi har en ung stall, gjennomsnitts alder på 23 år. Men, dette funket ikke i det hele tatt, så i januar vinduet kom spillere som : Nevland, Valeron, og noen andre rutinerte spillere. De beste spillerene i klubben nå er. Murphy(Keeper) Stephen Wright Eggert Jonsson Liam Miller Kelvin Ethutu(Lån) og Erik Nevland. Syns selv laget underpresterer, stallen skal være mer en god nok for en plassering midt på tabellen. Selv ser jeg mye potensiale i stallen. Regner med å være ferdig iløpet av helga, jobber inatt og skal i bursdag imorgen. Og til neste mann på lista, prøv å få lånt Ethutu neste sesong og, han er virkelig en klassespiller! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ethutu er notert ned Har du lenge igjen før du er ferdig eller? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hva med å låne Frazier Campbell fra Manchester United? han bøtter inn mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå