Gå til innhold

FM08: Staffetsavegamen 08 V. 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer med en liten update bare for å si hvor utrolig fantastisk dårlig det går!

Jeg har spilt 9 kamper, og har usle 5 poeng. Har ikke fått inn noen spillere som innhaver noen som helst form for kvalitet. Og når det gjelder Keagen Parker, tror jeg aldri jeg har sett maken, han kommer til sjanser HELE tiden, men bommer på hver eneste, tror han har scoret 1 mål for meg.

Det som er det kjipeste, er at jeg spiller bedre og like bra som alle lag, men jeg setter ikke mål.

Får håpe det går bedre..

Lenke til kommentar

artig tråd det her:P..spiller også med blackpool for tida, rykket opp til PL i min andre sesong. kan kanskje anbefale noen spillere:

-Dalle Valle (finsk ungutt, kjøpte han når spillet startet, var da bare 16 år. etter en halv sesong spilta han seg inn på førstelaget, men måtte stå over hver 3 kamp pga dårlig utholdenhet :p..mange assist og MANGE mål..nå er han 18 år og er stjernen på laget, selv om kjemper for å unngå nedrykk :p)

-Doudin ( Mye sagt om denne spilleren, så gidder ikke å si så mye om han)

- Jeg ble farmerlag for Bolton, og fikk inn en stjernespiss, som putta hver kamp, husker ikke helt hva han heter, men var noe wes..

-Tommy Høyland...mye skadet, men frisk er han uståppelig..

Lenke til kommentar

Sorry, har jobbet mye i det siste.

Er i slutten av mars, Er inne i en bra periode, har ikke tapt på 6-7 kamper. Så vi har kommet oss opp på en 20 plass i serien, woohoo.

Ellers har Nevland vært the shit, han har helt alene hjulpet oss vekk fra nedrykksstreken.

Satser bare på å holde meg oppe. Ellers ser det ut som Eggert Jonsson forsvinner denne sesongen, Han er ikke så veldig gira på ny kontrakt.

Lenke til kommentar

Vell, jeg kjøpte i starten av sesongen mange unge rumenere som kan bli bedre. Vi har en ung stall, gjennomsnitts alder på 23 år.

Men, dette funket ikke i det hele tatt, så i januar vinduet kom spillere som :

Nevland, Valeron, og noen andre rutinerte spillere.

De beste spillerene i klubben nå er.

Murphy(Keeper)

Stephen Wright

Eggert Jonsson

Liam Miller

Kelvin Ethutu(Lån)

og Erik Nevland.

Syns selv laget underpresterer, stallen skal være mer en god nok for en plassering midt på tabellen. Selv ser jeg mye potensiale i stallen. Regner med å være ferdig iløpet av helga, jobber inatt og skal i bursdag imorgen.

Og til neste mann på lista, prøv å få lånt Ethutu neste sesong og, han er virkelig en klassespiller!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...