slettet_konto Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 hva tok du som mål for sesongen ? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Tok midt på tabellen, tror jeg. Husker ikke helt! Har røket ut av Ligacupens andre runde, mot Charlton som spiller i PL. Ligger på en finfin 9'ende plass i CCC. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 fått skader med Eggert Jonsson enda ? Lenke til kommentar
Vetle-Noreng Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg er inn så fort det er plass! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg er inn så fort det er plass! Setter deg opp på lista Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 fått skader med Eggert Jonsson enda ? Niks. Er han ofte ute? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Kunne godt tenkt meg å være nummer 3 på lista om det er greit for sveern. Siden jeg er søskenbarnet til aero er det lett og kjapt og få tak i save Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 fått skader med Eggert Jonsson enda ? Niks. Er han ofte ute? han var den med mest skader i min sesong vertfall ass.manager mente også at han kunne slite mye med skader . Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Nemeth er spådd til å bli den nye Robbie Fowler , det er kvalitetsstempel , men som sagt tidligere skader og lignende kan ødelegge . Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Kunne godt tenkt meg å være nummer 3 på lista om det er greit for sveern. Siden jeg er søskenbarnet til aero er det lett og kjapt og få tak i save Det går greit for min del Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ogger, skift meg og Aero da Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hei folkens. Har ikke fått spillt no mye de siste dagene, har gått i ett på jobben. Men har fri i helga, så satser på å få sendt stafettpinnen videre på søndag! Kommet til juletider, og ligger fremdeles på en sunn 9. plass. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hei! Har kommet til Mars nå, ligger på 11. plass i ligaen. Regner med å sende denne videre iløpet av dagen! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ferdig! Ble tilslutt en tiendeplass. 70 Poeng i serien er godkjent! Har sluppet inn for mye mål, så forsvaret bør forsterkes foran neste sesong. Laster opp fila på fileplanet nå, og pm'er den til Shade. Lykke til! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 har du solgt ropotan ? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Han nekta å skrive under ny kontrakt! :/ Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Han nekta å skrive under ny kontrakt! :/ hvilken klubb går han til ? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Da er jeg såvidt i gang. Ser at mange spillere går ut av kontrakten sin nå, og er en hel haug av førstelagsspillerne som ikke vil fornye, så dette ser skummelt ut. Håper på et heftig transferbudsjett, og å få inn et par heftige lån, så får vi se hvor det ender! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå