slettet_konto Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Noen som fortsatt følger med på denne ? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Joda, følger med, men det er ikke stort mye å svare på. Kunne godt tenkt å sett en litt større oppdatering. Screens av tabell, stall, taktikk, beste spillere osv. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 ska få lagt inn Screens i kveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Joda, vi henger fortsatt med, men vi leser mer enn vi poster. Endret 16. juli 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) kan nevne at jeg fra sist oppdatering er langt i fra fornøyd med det som blir prestert i ligaen , tviler på at vi klarer opprykk , men det fortsatt mulig . EDIT: Skriveleif Endret 16. juli 2008 av ogger Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 kan også nevnte at jeg blir ferdig med min sesong før helgen settes inn . Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ok. Er klar til å fortsette når du er ferdig. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Her ser dere Stallen i slutten av sesongen Her har dere Overganger for sesongen En av mine nye signeringer Eggert Jonsson Enda en av mine signeringer Adrian Ropotan En av det beste spillerne denne sesongen Kiegan Parker, står i fare for å forsvinne viss ikke neste mann klarer å signere ny kontrakt med han . OBS!!! sjekk om andre trenger ny kontrakt Styret sin vurdering etter første sesong . Styrets vurdering av Nye Signeringer . Styrets Vurdering av Spillere Vår nye , meget billige keeper Brian Murphy Aleksandrs Kolin'ko det største tabbe kjøpet jeg har gjort , mistet mye stats gjennom sesongen . se på hvor mye han slepte inn i forhold til spillte kamper , han skuffet meget , mulig neste mann bør selge . Denne sesongen var preget av mange skader , blant annet på Eggert Jonsson , Stuart Green og Wes Hoolahan . Noe som gjorde at vi tapte og spillte uavgjort for mange kamper mens skadene pågikk . Vi spillte også en del kamper der vi både tapte og spillte uavgjort som vi egentlig fortjente og vinne . Vi ente tilslutt på en 17.plass i ligaen , noe jeg ikke er fornøyd med , men heller ikke direkte misfornøyd med , jeg nåde målet om midt på tabellen selv om jeg håpet på å klare kvalikk . Er Stolt av å ha slått ut Birmingham i andre runde i Carling Cup vertfall . er også stolt av signeringen av Eggert Jonsson og Adrian Ropotan . får ikke lenger opp liga tabellen , får bare opp statistikker for ligaen , men ente altså på en 17.plass . Banjaluka er du klar til å ta i mot gamein ? Endret 20. juli 2008 av ogger Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg er klar vettu. Men får antageligvis ikke spillt noe før i morgen, da jeg skal på kvelds+nattevakt nå (om ti min). Men bare gi meg fila det! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 ..Men nå er det bare å sende i vei. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 ..Men nå er det bare å sende i vei. hvordan vill du ha fila ? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvordan da, mener du? Bare putt den på filefront og pm meg linken elns? Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 du vill ha den på filefront ja , laster den opp nå . sender deg pm med linken . Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Da har jeg motatt fila, og spillinga har startet. Ved første øyekast ser det meste bra ut. Førstelaget er helt ok, kommer bare til å kjøpe inn nye folk dersom det er en klar forsterkning. Skal prøve å kvitte meg med Kolin'ko, siden han er en reserve med høy lønn. Treningsopplegget ser bra ut, kommer ikke til å forandre på det heller, med mindre jeg finner en ung spiller som trenger særbehandling eller noe. Siden jeg er nogenlunde fornøyd med troppen, kommer jeg hovedsaklig til å se på unge spillere. Meget positivt at vi har Liverpool som moderklubb, er mange gode spillere som er villige til å ta turen litt nedover i systemet der (av egen erfaring). Et delmål kan også bli å få økonomien enda bedre. Det kan innebære salg av spillere, men slik ståa er nå er jeg interessert i å beholde de beste vi har. Kommer tilbake med mer etter sommeren, før ligaen starter. Da kommer jeg til å ta opp eventuelle nye spillere, trenere og en kjapp gjennomgang av treningskampene (Skal prøve å få spillt mot flest mulig "store" lag for inntektenes skyld). Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Klarte du og beholde Parker ? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Da er sommeren over, og sesongen har begynnt. Parker har skrevet kontrakt til 2012, om jeg husker riktig. Har hentet inn Stephen Wright, Andy Jackson og rumeneren Cristian Daminutã gratis, har ikke brukt penger på kjøp hittill. Inn på lån fra Liverpool har Jack Hobbs og Damien Plessis kommet. Hobbs kan ta en plass i midtforsvaret, mens Plessis hovedsaklig er her for å skape bredde i troppen. Har tjent en del penger i sommer, med treningskamper mot Liverpool, Blackburn, Everton, Tottenham og Newcastle. (Seier mot Spurs, uavgjort mot Magpies). Slenger ved en haug med bilder av diverse. Bare etterspør om dere vil se noe annet. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Jeg skulle også gjerne ha spilt litt på denne saven, men tror ikke det er mulig i og med at jeg drar til England 9.August og får ikke mye tid til å spille der nede. Viss jeg kunne få spilt før jeg drar ville jeg gjerne takke ja, Endret 21. juli 2008 av Noobish Geek Lenke til kommentar
GBD Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Ser bra ut Banjaluka. Hvis du får lagt opp et bilde av økonomien så er det glimrende. Litt spennende å se hvordan vi ligger an med lønn osv. samtidig som vi kan se i hvilken retning det går. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Økonomien har fått mye penger på bok, jeg vet ikke helt hvorfor for å være helt ærlig. Men fikk inn masse spenn fra treningskampene, og har ikke brukt noe på spillerkjøp. Lønna, der holder jeg meg såvidt innenfor grensa, og det blir viktig å ikke overstige denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå