Gå til innhold

FM08: Staffetsavegamen 08 V. 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Joda, vi henger fortsatt med, men vi leser mer enn vi poster. :)

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Her ser dere Stallen i slutten av sesongen

Her har dere Overganger for sesongen

En av mine nye signeringer Eggert Jonsson

Enda en av mine signeringer Adrian Ropotan

En av det beste spillerne denne sesongen Kiegan Parker, står i fare for å forsvinne viss ikke neste mann klarer å signere ny kontrakt med han . OBS!!! sjekk om andre trenger ny kontrakt

Styret sin vurdering etter første sesong .

Styrets vurdering av Nye Signeringer .

Styrets Vurdering av Spillere

Vår nye , meget billige keeper Brian Murphy

Aleksandrs Kolin'ko

det største tabbe kjøpet jeg har gjort , mistet mye stats gjennom sesongen . se på hvor mye han slepte inn i forhold til spillte kamper , han skuffet meget , mulig neste mann bør selge .

Denne sesongen var preget av mange skader , blant annet på Eggert Jonsson , Stuart Green og Wes Hoolahan .

Noe som gjorde at vi tapte og spillte uavgjort for mange kamper mens skadene pågikk .

Vi spillte også en del kamper der vi både tapte og spillte uavgjort som vi egentlig fortjente og vinne .

Vi ente tilslutt på en 17.plass i ligaen , noe jeg ikke er fornøyd med , men heller ikke direkte misfornøyd med , jeg nåde målet om midt på tabellen selv om jeg håpet på å klare kvalikk . Er Stolt av å ha slått ut Birmingham i andre runde i Carling Cup vertfall . er også stolt av signeringen av Eggert Jonsson og Adrian Ropotan .

får ikke lenger opp liga tabellen , får bare opp statistikker for ligaen , men ente altså på en 17.plass .

Banjaluka er du klar til å ta i mot gamein ?

Endret av ogger
Lenke til kommentar

Da har jeg motatt fila, og spillinga har startet.

Ved første øyekast ser det meste bra ut. Førstelaget er helt ok, kommer bare til å kjøpe inn nye folk dersom det er en klar forsterkning. Skal prøve å kvitte meg med Kolin'ko, siden han er en reserve med høy lønn.

Treningsopplegget ser bra ut, kommer ikke til å forandre på det heller, med mindre jeg finner en ung spiller som trenger særbehandling eller noe.

Siden jeg er nogenlunde fornøyd med troppen, kommer jeg hovedsaklig til å se på unge spillere.

Meget positivt at vi har Liverpool som moderklubb, er mange gode spillere som er villige til å ta turen litt nedover i systemet der (av egen erfaring).

Et delmål kan også bli å få økonomien enda bedre. Det kan innebære salg av spillere, men slik ståa er nå er jeg interessert i å beholde de beste vi har.

Kommer tilbake med mer etter sommeren, før ligaen starter. Da kommer jeg til å ta opp eventuelle nye spillere, trenere og en kjapp gjennomgang av treningskampene (Skal prøve å få spillt mot flest mulig "store" lag for inntektenes skyld).

Lenke til kommentar

Da er sommeren over, og sesongen har begynnt. Parker har skrevet kontrakt til 2012, om jeg husker riktig.

Har hentet inn Stephen Wright, Andy Jackson og rumeneren Cristian Daminutã gratis, har ikke brukt penger på kjøp hittill.

Inn på lån fra Liverpool har Jack Hobbs og Damien Plessis kommet. Hobbs kan ta en plass i midtforsvaret, mens Plessis hovedsaklig er her for å skape bredde i troppen.

Har tjent en del penger i sommer, med treningskamper mot Liverpool, Blackburn, Everton, Tottenham og Newcastle. (Seier mot Spurs, uavgjort mot Magpies).

Slenger ved en haug med bilder av diverse. Bare etterspør om dere vil se noe annet.

post-48173-1216659528_thumb.jpg

post-48173-1216659531_thumb.jpg

post-48173-1216659536_thumb.jpg

post-48173-1216659542_thumb.jpg

post-48173-1216659551_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg skulle også gjerne ha spilt litt på denne saven, men tror ikke det er mulig i og med at jeg drar til England 9.August og får ikke mye tid til å spille der nede.

Viss jeg kunne få spilt før jeg drar ville jeg gjerne takke ja,

Endret av Noobish Geek
Lenke til kommentar

Økonomien har fått mye penger på bok, jeg vet ikke helt hvorfor for å være helt ærlig. Men fikk inn masse spenn fra treningskampene, og har ikke brukt noe på spillerkjøp.

Lønna, der holder jeg meg såvidt innenfor grensa, og det blir viktig å ikke overstige denne.

post-48173-1216665984_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...