Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 DL pågår Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 kunne vært moro med screenshot av spiller stall . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Har ikke spilt så mye, men dramatisk har det vært. Wigin sugde bigtime, så jeg stakk til Exeter. Exeter er forventa midt på tabellen, men jeg har gjort fire-fem kraftige forsterkninger og håper på topp 5. Vant første kamp 3-0, etter mål av begge spissene og frisparkmål av MotM selveste David Dunn. Har henta tre spillere på lån, og en spiss, og to forsvarspillere. Endret 9. september 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 var det meninga at vi skulle forlate Wigan ? . 3 klubber på 3 sesonger er det , det vi er oppe i nå ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 var det meninga at vi skulle forlate Wigan ? . 3 klubber på 3 sesonger er det , det vi er oppe i nå ? [/quoteKan godt hende at det ikke var meninga, men jeg tror vi hadde rykka ned, ingen lønn å tilby noen, skulle vi gått i pluss måtte vi solgt de sju beste spillerne på laget. Vi ville vært på + etter +4 sesonger, og det hadde bare vært kjedelig. Har tapt de to siste kampene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Går ufattelig dårlig, har prøvd tre forskjellige taktikker. Innehar 17. plass nå. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Haha, tror ikke det er meningen vi skal få til noe her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Haha, tror ikke det er meningen vi skal få til noe her Var nede på 15. plass, men se på bildene da, det er jo umulig å gjøre noe. Tatt to ukers ferie, håper det hjelper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Blitt lite spilling i det siste, dere virker ikke så interesserte heller . Skal spille ferdig de neste tre dagene, visst det er interesse for det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Siden det er 0 interesse, så bare slutter jeg å game. Kan jo alltids slenge opp savegame visst noe har lyst på en annen gang. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hæ? Vi følger jo med, i alle fall jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Virket ikke sånn, da ingen har skrevet i tråden på en uke. Tror jeg får spilt ferdig idag. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Vi følger jo med, bare du som ikke oppdaterer Endret 17. september 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ok, da forsetter jeg nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå