Maynard James Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg føler du må gjøre noe med taktikken din... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Bytter taktikk med jevne mellomrom, men ingenting hjelper. Moralen er ikke bra. Men skal klare å unngå nedrykk. Nytter ikke å signere gode spillere, pga økonomien. Tipper vi går konk, eller blir satt under administrasjon, hvis det er mulig på FM. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Bytter taktikk med jevne mellomrom, men ingenting hjelper. Moralen er ikke bra. Men skal klare å unngå nedrykk. Nytter ikke å signere gode spillere, pga økonomien. Tipper vi går konk, eller blir satt under administrasjon, hvis det er mulig på FM. Ikke bytt taktikk hele tiden, må kjøre samme taktikk i en del kamper før den funker ordentelig Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Selvfølgelig, aldri byttet med mindre mellomrom enn en måned eller to... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hvordan er førsteelveren din? Forsvaret må jo ha norsk 2 divisjons standard.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 er Widmark og Quinn fortsatt i klubben Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hahaha, dette ser ut til å gå nedenom Men fikk du ikke tilbud fra noen andre lag Sameboe? Jeg fikk 3 tilbud av Fulham når jeg drev Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hahaha, dette ser ut til å gå nedenom Men fikk du ikke tilbud fra noen andre lag Sameboe? Jeg fikk 3 tilbud av Fulham når jeg drev Jeg erklærte interesse for Wigan og et PL lag...Og Wigan kom med tilbud med en gang. Synd jeg ikke sjekket opp økonomien til klubben Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hvis det blir noen andre ledige jobber, skal jeg være på vakt Quinn og Widmark er der fortsatt ja, men det er ingen tvil om at Donovan er den beste vi har. Mulig jeg må vi slipp på minst to av dem, da de har over 200 000 i ukelønn, og bare de tre bruker opp lønnsbudsjettet vårt på 600k. For øyeblikket bruker vi 2,5 mill i uka i lønn. Kan legge ut noen screenshots av enkelte spillere senere i kveld. Bruker Vidmark og en unggutt fra Arsenal som midtstoppere. På backene sliter vi, da vi har mistet de beste. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Ferdig snart eller Kjetil? Endret 4. september 2008 av Sveer'n Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ikke si at denne save'n har dødd også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 En uke siden vi har hørt fra han :S Tips til stafettsavegame v3: De som har ødelagt før, har ban. tease.gif Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Lever enda jeg Har bare en og en halv måned igjen, men har vært opptatt med jakt og skole i det siste. Men skal bli ferdig innen mandag klokka 24:00. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Der kom smellen. Etter at jeg søkte på en jobb i en annen klubb lenger oppe på tabellen, forlanger fansen hodet på et fat og jeg har fått ultimatum om å si opp med æren i behold eller bli sparket. Så det blir nok til at jeg sier opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Kan jeg få være med å velge klubb, siden du har en måned igjen? leif Endret 7. september 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 sparken i 2 klubber , dette er ikke bra Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hehe, får glede oss til 09, stafettsavegame med Vindbjart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hehe, får glede oss til 09, stafettsavegame med Vindbjart Valgt klubb? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Gladnyhet! Valgte å ikke si opp, da det ikke var noen managerjobber ledige. Og nå ble jeg tilbudt ny 2-årskontrakt Så nå kan nestemann prøve å gjøre det bedre, til tross for elendig økonomi. Er så gpdt som ferdig nå, kan dere forklare hvordan jeg laster opp fila? EDIT: Til mitt forsvar har jeg ikke kunnet signere noen spillere, pga at jeg kun har hatt mulighet til å gi den 7k i uka Hentet to unge midtstoppere og en defensiv middtbanespiller på lån da... EDIT 2: Endret 8. september 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ferdig, PM sendes til TomHel nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå