Gå til innhold

FM08: Staffetsavegamen 08 V. 2

Anbefalte innlegg

En person spiller én sesong, før saven sendes videre til nestemann på listen.

Noen som kunne hatt interesse for dette?

EDIT:

Da sier vi det slik;

'De som spiller må kunne gjennomføre en sesong på cirka en uke

'All form for juks, som ctrl-alt-del-metoden, scoutingverktøy osv er ulovlig.

'Spilleren må oppdatere oss andre på hvordan det går underveis.

'Spilleren er ferdig med sin "tur" den dagen spillerne reiser på ferie etter sesongslutt. Han bør også sette en målsetning for den neste sesongen som han mener den neste på spillelisten bør klare.

'Savegamen bør helst ikke sendes til noen "utenfor" - mao folk som ikke er på spillelisten. De som har spilt har derimot lov til å få tilsendt fremtidige savegames.

'Spilleren må komme med en bitteliten oppsummering idet sesongen er over.

'Ingen brukere kan spille mer enn én gang, med mindre man har kommet til bunnen av spillelista, og ingen andre brukere melder seg på.

Lag : Blackpool Blackpool_Football_Club_Logo.gif

Foreløpig spilleliste:

1. Ogger - 17.plass

2. Banjaluka - 10.plass

3. Shade22 - 20.plass

4. Sveer'n -

5. GBD -

6. Kjetil91 -

7. TomHel -

8. Vetle-Noreng -

9. Sameboe -

10. Braxboy -

Endret av ogger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Venter litt med å verve meg til jeg ser hvordan det går, skulle helst sett at det ikke var et engelsk lag og ikke så høyt oppe i divisjonene menmen. Husk at de som melder seg må kunne klare å fullføre å ikke drepe dette gamet også

Lenke til kommentar
Jeg er med og prøver en gang til.

Og siden jeg tenker å spille med laptop. Helst ikke ha med en drøss med ligaer :p På forrige game var det veldig mange, og jeg lurer på om det var derfor jeg fikk crashdump og mistet savegamen

Har Stor Database og tok med Italia å Spania som synlige viss jeg ikke husker feil , har du ikk en alt for dårlige laptop tror jeg ikke du får problemer .

Lenke til kommentar
Venter litt med å verve meg til jeg ser hvordan det går, skulle helst sett at det ikke var et engelsk lag og ikke så høyt oppe i divisjonene menmen. Husk at de som melder seg må kunne klare å fullføre å ikke drepe dette gamet også

skal jeg sette opp deg på lista bruno?

Lenke til kommentar

en liten Oppdatering :

ligger på 13.plass etter 13 kamper spillt . 4 seiere - 4 uavgjort og 5 tap noe jeg ikke er helt fornøyd med men ikke misfornøyd heller . har spillt uavgjort å tapt noen kamper vi fortjente og vinne dessverre .

kom til 3.runde i Carling Cup etter at jeg tapte som forventet mot Man Utd , stolt over å ha slått ut Birmingham i 2.runde vertfall .

Styret er meget fornøyd med meg som manager , vi er tippet til å rykke ned å jeg er fornøyd med en plassering midt på tabellen , satte også det som mål for sesongen , satser likevel på å klare kvalikk .

har dessverre en del skader på sentrale spillere , kjøpte Eggert Jonsson fra Hearts han er nå skadet i 3mnd å er den mest sentrale på laget .

kommer tilbake med Screenshot av tabell , spillerkjøp , spillere og lignende senere .

Endret av ogger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...