etcreature Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg har ofte mange tabs oppe, og ønsker å kunne minimere en enkelt tab. Ser ikke noen enkel måte å gjøre dette på...? Tips godtas med stor takk! Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Minimere en tab blir vel mot sin hensikt, om den ligger i statusbaren til Windows eller i Tabbaren er vel like dumt. Men du kan dra en tab av tab-linjen for å gjøre den om til et vindu og minimere det om du vil. Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Minimere er kanskje ikke riktig ordvalg... Poenget er at en enkelt tab skal legge seg "under" de resterende tabene jeg har oppe, slik at den ikke ligger "nest øverst", det er altså snakk om en slags gruppering av tabs jeg leter etter, men ser ut som om det kun er mulig å minimere/maksimere alle tabs, ikke en og en... Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg tror det er enklere å prioritere hva man vil ha åpent, kan ikke tro en har et virkelig behov for en hel del tabs oppe slik at det du virker å beskrive skal være nødvendig(Er litt usikker om hva du egentlig prøver på ). Lenke til kommentar
Smif Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er det ikke da vi bruker bookmarks? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ja det er jo en fin måte å gruppere ting på, flott ide Smif Da kan en åpne "gruppen" av bookmarks så lett som bare det ved behov. Eneste trøbbelet blir vel å lett lukke dem sammen igjen etter bruk. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Du kan aktivere mogelegheita for å minimere faner ved å klikke på dei: Alt + P --> Avansert --> Faner --> Fleire faneval. Merk boksen for «Klikk på fane for å minimere». Alternativt kan du bruke hurtigtasten 4 (berre trykk på talet 4 på tastaturet); då må du ha slått på einbokstavssnarvegar, noko du gjer her: Alt + P --> Avansert --> Snarvegar. Det er ein boks nederst du kan merke av for det. Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Du kan aktivere mogelegheita for å minimere faner ved å klikke på dei: Alt + P --> Avansert --> Faner --> Fleire faneval. Merk boksen for «Klikk på fane for å minimere». Alternativt kan du bruke hurtigtasten 4 (berre trykk på talet 4 på tastaturet); då må du ha slått på einbokstavssnarvegar, noko du gjer her: Alt + P --> Avansert --> Snarvegar. Det er ein boks nederst du kan merke av for det. Det gjorde susen! Takker og bukker, Torbjørn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå