Haansi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hei igjen, Skal gå til innkjøp av en RS4-fanger til min Audi A4, og lurer litt på priser rundt om.. Har sett litt på DENNE hos streetdesign, og klør meg i hodet over prisen... Er det noen andre ulemper med denne enn at den ikke har fester for spylere og tåkelys? Dette er noe jeg ikke trenger. Ellers har jeg sett på denne: http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/...k=WA_Varegruppe Men som sagt er den VELDIG mye dyrere, og jeg lurer på hvorfor! Håper på noen gode svar. Mvh! Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Rieger er billigplast med dårlig passform. Annet enn det er jo ulempen at en RS4-fanger ikke har noe på en A4 å gjøre. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Att Rieger er billigplast med dårlig passform er jeg ikke helt enig i men, har vært borti rieger både til golf å audi før å disse har faktisk passet utrolig bra i forhold til mye mye annet, riktinok er de ikke heeeeeeelt 100% alltid, men det kan en ikke regne med heller. ABS plast synes jeg er bedre enn glassfiber, da glassfiber krever mye forarbeid og ikke holder noe bedre enn plasten Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Att Rieger er billigplast med dårlig passform er jeg ikke helt enig i men, har vært borti rieger både til golf å audi før å disse har faktisk passet utrolig bra i forhold til mye mye annet, riktinok er de ikke heeeeeeelt 100% alltid, men det kan en ikke regne med heller. ABS plast synes jeg er bedre enn glassfiber, da glassfiber krever mye forarbeid og ikke holder noe bedre enn plasten Hva tror du grunnen til at Rieger blir solgt billig er? At det er lagd av eksklusivt matriale? Passformen er jo et kapittel for seg selv. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Dropp den usaklige holdningen (innlegg er fjernet). Rieger er vel kjent for å være en av de som faktisk har litt kvalitet og som har litt passform av det som finnes på markedet, så lurer litt på hvordan det plutselig har blitt såpass dårlig.. Endret 9. juli 2008 av Marvil Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Det er nettopp dette jeg også har hørt. Derfor blir jeg overrasket når enkeltbrukere kommer og sier det stikk motsatte. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 jeg sier bare det jeg har erfart i forhold til mye annet, å rieger har ikke vært dårlist hverken i kvalitet eller passform, heller noe av det bedre. Men det er ikke 100% er det ikke, men det kan du ikke regne med heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå