Hillvill Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Har satt sammen denne PCen til min fetter. Så nå lurer jeg på om dette passer greit ilag. Spesielt om det kansje blir litt lite strøm. Den skal brukes til alt muligt, og han vil selvsagt ha muligheter for litt spilling innimellom også. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Geforce 8500 er ikke noe spillkort,så hvis din fetter har råd bør han kjøpe noe bedre enn det. Bytt også cpu til Intel Core 2 Duo E7200. Hvis ikke jeg tar feil,så står det en Fortron Source strømforsyning i det kabinettet. Fortron Source er av bra kvalitet og holder nok til det oppsettet der. Lenke til kommentar
Hillvill Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Geforce 8500 er ikke noe spillkort,så hvis din fetter har råd bør han kjøpe noe bedre enn det. Bytt også cpu til Intel Core 2 Duo E7200.Hvis ikke jeg tar feil,så står det en Fortron Source strømforsyning i det kabinettet. Fortron Source er av bra kvalitet og holder nok til det oppsettet der. Det var greit å høre. Tengte på E7200 og muligens et 3850 kort, men han vil egentlig bruke så lite penger som mulig. Skal se litt nermere på det. Det vill ikke bli mange kr dyrere, så det vil nok lønne seg. Men om man bytter til et 3850 kort, så vil kansje det bruke får mye strøm? Lenke til kommentar
orange Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hvis dere venter til slutten av måneden vil Intel sette ned prisene på endel av prosessorene sine. Hvis dere kan vente vil dere sikkert få litt mer cpu for pengene. Lenke til kommentar
Hillvill Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Hvis dere venter til slutten av måneden vil Intel sette ned prisene på endel av prosessorene sine. Hvis dere kan vente vil dere sikkert få litt mer cpu for pengene. Ja det var sant ja kommer på det når du sier det Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Geforce 8500 er ikke noe spillkort,så hvis din fetter har råd bør han kjøpe noe bedre enn det. Bytt også cpu til Intel Core 2 Duo E7200.Hvis ikke jeg tar feil,så står det en Fortron Source strømforsyning i det kabinettet. Fortron Source er av bra kvalitet og holder nok til det oppsettet der. Det var greit å høre. Tengte på E7200 og muligens et 3850 kort, men han vil egentlig bruke så lite penger som mulig. Skal se litt nermere på det. Det vill ikke bli mange kr dyrere, så det vil nok lønne seg. Men om man bytter til et 3850 kort, så vil kansje det bruke får mye strøm? Følg med litt i demolisten til Komplett. Ligger ofte en del godbiter der som du kan spare penger på. Et Geforce 8800GT-512 til under tusenlappen er billig. Det er vel et 4850 kort du mener og ikke et 3850? En god 350 watter holder til det systemet der. Dette med store strømforsyninger er blitt "mote". Alle vil ha 1000 watt,men de færreste har bruk for det. Lenke til kommentar
Hillvill Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Geforce 8500 er ikke noe spillkort,så hvis din fetter har råd bør han kjøpe noe bedre enn det. Bytt også cpu til Intel Core 2 Duo E7200.Hvis ikke jeg tar feil,så står det en Fortron Source strømforsyning i det kabinettet. Fortron Source er av bra kvalitet og holder nok til det oppsettet der. Det var greit å høre. Tengte på E7200 og muligens et 3850 kort, men han vil egentlig bruke så lite penger som mulig. Skal se litt nermere på det. Det vill ikke bli mange kr dyrere, så det vil nok lønne seg. Men om man bytter til et 3850 kort, så vil kansje det bruke får mye strøm? Følg med litt i demolisten til Komplett. Ligger ofte en del godbiter der som du kan spare penger på. Et Geforce 8800GT-512 til under tusenlappen er billig. Det er vel et 4850 kort du mener og ikke et 3850? En god 350 watter holder til det systemet der. Dette med store strømforsyninger er blitt "mote". Alle vil ha 1000 watt,men de færreste har bruk for det. Ja, var 4850 jeg mente ja . Men når jeg først har nevnt det, er 3850 kortene noe bra da? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 3850 er ikke noe å satse på nei. Lenke til kommentar
Hillvill Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 3850 er ikke noe å satse på nei. Aiaiai Hva med det som ligger i handlekurven nå da? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 3850 er ikke noe å satse på nei. Aiaiai Hva med det som ligger i handlekurven nå da? For å si det sånn...jeg tror din fetter bør spare noen kroner til. Det oppsettet der duger ikke som en spill-pc. Er det 3000kr han har satt som budsjett? Lenke til kommentar
Hillvill Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 3850 er ikke noe å satse på nei. Aiaiai Hva med det som ligger i handlekurven nå da? For å si det sånn...jeg tror din fetter bør spare noen kroner til. Det oppsettet der duger ikke som en spill-pc. Er det 3000kr han har satt som budsjett? Neinei, ikke noe spillPC. Men det skal gå ann å spille litt innimelom. Han kommer ikke til å spille de mest krevende spillene heller. Men skjønner hva du mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå