Nord-Skandinav Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Edit: Fjernet linking og lastet opp istedet. La også til et ekstra. Det første er en edderkopp som jeg kom over. Litt "feil" vinkel, men gjort det med hensyn til lys og en vegg som jeg ikke klarte å stå inni. Og det andre er et bilde med mye sort og hvitt i seg, som jeg har tatt i farge for å få inn det røde i såret på treet. Ikke noe jeg ville tatt bilde av men kan kalle det et eksperiment. Det tredje er et morsomt bilde som ble halvveis mislykket grunnet lav lukkehastighet og ikke verdens stødigste hånd. Det siste er et bilde jeg tok av en blomst, usikker på hva det er. Legger også ved link til flere bilder. Kommentarer og ris/ros er høyt verdsatt. http://flickr.com/photos/28350554@N02/ Endret 8. juli 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Du har noen pene bilder der, men du bør helst laste dem opp som vedlegg på forumet. Ellers risikerer du at enkelte () hopper over å kommentere dem. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Japp, linking er ikke tillatt, så last de opp her du. Likte bildene ganske godt. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Aha, da har jeg fikset på det. Er det noe som dere tror ville forbedret bildene med tanke på post-processing? Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Og kansje litt mange bilder i en post, så fremt det ikke er ment som en serie. Og så MÅ du skalere de ned en smule.. tok en evighet å få opp posten på maskinen menn ellers helt greie bilder. likte nr.2 best Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Ja, hehe, det blomsterbildet der er enormt, glemte å redusere oppløsninga på det. Skal fikses. Neste gang laster jeg opp det jeg synes trenger tips og spør etter forbedringer på det. Takk for alle tilbakemeldinger=) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ja, hehe, det blomsterbildet der er enormt, glemte å redusere oppløsninga på det. Skal fikses. Neste gang laster jeg opp det jeg synes trenger tips og spør etter forbedringer på det. Takk for alle tilbakemeldinger=) Litt dumt å scrolle bortover, må det på min nettleser. (Stauden tror jeg er en primula, mulig Primula denticulata ) RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå