Gå til innhold

kas spill kan 2 gb kjøre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det aller meste, men det er ikke minnemengden som er det mest avgjørende for spill-ytelsen, det er grafikkprosessoren.

ettersom du har postet i bærbar forumet kan jeg bare gå ut fra at du snakker om bærbar, bærbare er stort sett ikke designet for å spilles med, det finnes noen monstere, men de er dyre.

så bli vanskelig å svare på uten at du oppgir maskinspesifikasjonene. men det meste lar seg jo gjøre hvis man kan fire litt på kravene til utseende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

En pc med 2 gb med ram kan kjøre spill.

Men det er mer enn bare Ram mengden som avjør hva du kan spille,

cpu-en, graffik kortet, harddisk plass og minnet sin hastighet.

vis du forteller hva pc-en har så kan man svare på spørsmålet ditt.

Vis du har 2 gb med ram som er raskt så vil det hjelpe ja vis resten av pc-en også er moderne.

Lenke til kommentar
En pc med 2 gb med ram kan kjøre spill.

Men det er mer enn bare Ram mengden som avjør hva du kan spille,

cpu-en, graffik kortet, harddisk plass og minnet sin hastighet.

vis du forteller hva pc-en har så kan man svare på spørsmålet ditt.

Vis du har 2 gb med ram som er raskt så vil det hjelpe ja vis resten av pc-en også er moderne.

denne:

Prosessortype (CPU) Intel Celeron

Prosessornummer 550

Minnetype (RAM) DDR2

Minnehastighet i MHz 533

Minne i MB 2 048

Maksimalt oppgraderbart minne i MB 2 048

Cache i Kb 1 024

Lagringskapasitet i GB 160

Harddiskhastighet i rpm 5 400

Lydkorttype 3D soundblaster Pro compatible sound

Lydkort i bit 16

Integrerte høyttalere

Integrert Subwoofer

Skjermkorttype INTEL GMA x3100

Delt videominne i MB 384

Analogt modem

Nettverkskort (10/100)

Trådløst nettverkskort

DVD-brenner

Minnekortavleser

Fjernkontroll

Skjermstørrelse i tommer 15,40

Maks. skjermoppløsning 1280 x 800

Standard WXGA

Web-kamera

TV-utgang

Type TV-utgang S-Video

TV-tuner

PCMCIA (antall) 0

USB 2.0 (antall) 3

FireWire (IEEE 1394)

IrDA

Bluetooth

Andre tilkoblinger 1RJ11 Modem, 1RJ45 Ethernet, 1 headphones out, 1 mic-in

Batteritype Li-ion

Pekeutstyr Touch Pad

Operativsystem Microsoft Windows Vista Home Premium

Programvare MS Works MS Internet Explorer 7.0 Windows Mail Adobe Reader 8.0 Windows Media Player Windows Photo Gallery DVD Play Windows Movie Maker,Windows DVD Maker Cyberlink DVD Suite Windows Media Center,

Høyde i cm 25,70

Bredde i cm 35,70

Dybde i cm 3,90

Vekt i kg 3,10

Lenke til kommentar
ikke akkurat noe spillmaskin det der nei, med ènkjerne prosessor og et serdeles kjipt skjermkort.

ok. skla ikke ha noen spill maskin mest til skole arbeid og sånt men vil ha noen spill på den det går vell??

eg har hørt at det e så billig og oppgradere skjermkort og sånt no. går det tror du??

Endret av espenae
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Hvilket spill er du ute etter og spille? så kan man svare på det.

Siden vi sikkert kan utelukke de aller mest ekstreme spillene som fins på markedet.

pc-en vil takle helt vanlige spill med helt ok ytelse mest sannsynlig.

Men lettest og svare om vi vet hva du vil spille som sakt.

Lenke til kommentar
ikke akkurat noe spillmaskin det der nei, med ènkjerne prosessor og et serdeles kjipt skjermkort.

ok. skla ikke ha noen spill maskin mest til skole arbeid og sånt men vil ha noen spill på den det går vell??

eg har hørt at det e så billig og oppgradere skjermkort og sånt no. går det tror du??

battlefield og sånne spill gitar hero runt der:)

battlefield og sånne spill gitar hero runt der:)

https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=5&a...rt=0&ppp=25

kas av de cpu'ene passer i hp maskin. og er bedre en på den pc'en eg viste??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

jeg vet ikke hva slags cpu som du kan bruke fordi jeg er usikker på hva hovedkortet ditt støtter.

Men jeg kan si at battfield krever pc kraft, det er et ganske kraftig spill.

Jeg prøvde san andreas på min bærbare til 10 tusen som er 1 år gammel og det spillet er ganske gammelt men det vakke noen lykkelig parade. spillet fungerte men vakke god grafikk, og det var et ekstra grafikk kort i pc-en.

Ring HP og spør hva slags cpu-er du kan ha i din bærbare og spør om det er mulig og bytte den ut i en cpu som er kraftigere.

vis det ikke står i brukermanualen din hva slags cpuer som støttes. For det er noe om modell og cpu hastighet som må passe.

Lenke til kommentar
jeg vet ikke hva slags cpu som du kan bruke fordi jeg er usikker på hva hovedkortet ditt støtter.

Jeg prøvde san andreas på min bærbare til 10 tusen som er 1 år gammel og det spillet er ganske gammelt men det vakke noen lykkelig parade. spillet fungerte men vakke god grafikk, og det var et ekstra grafikk kort i pc-en.

Ring HP og spør hva slags cpu-er du kan ha i din bærbare og spør om det er mulig og bytte den ut i en cpu som er kraftigere.

vis det ikke står i brukermanualen din hva slags cpuer som støttes. For det er noe om modell og cpu hastighet som må passe.

ok men ka må eg skifte ut og kor kraftig skla den være for å få en middels god pc??

Lenke til kommentar

ok men ka må eg skifte ut og kor kraftig skla den være for å få en middels god pc??

denne hadde eg: http://support.packardbell.com/no/item/ind...0491&g=1400

vil ha den skjappere enn den!

er den bedre en den eg har vist??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...