Gå til innhold

Panikk: Dream med mintsmak allerede borte?

Anbefalte innlegg

836_1.jpg

Er denne isen allerede borte?

Etter at Diplom-is relanserte Dream yoghurtis med en del nye smaker og nytt design, smakte jeg selvsagt alle for å se om det var godt. Sjokoladeisen var OK, resten var greit nok, men isen med mint var himmelsk, som vaniljeis blandet med store mengder After Eight. Etter det spiste jeg Dream mint hver dag helt til isen plutselig forsvant fra markedet like fort som den dukket opp.

Jeg er litt sjokkskadd ennå, så jeg har ikke rukket å tråle alt av butikker i nærområdet, men det er et par uker siden sist jeg fikk dosen min, og kroppen hungrer. Er Dream med mintsmak borte? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, om så stemmer, er det utrolig synd! Jeg har jo veldig lyst til å smake på den istypen der. Du kan ikke ringe til isleverandørens kundeservice og spørre der? :)

Vi får krysse fingre og tær på at den ikke er borte. Om du ringer eller søker på nettet etter isen, er det fint om du oppdaterer tråden så vi brukere faktisk får vite om isen er borte fra markedet.

Lenke til kommentar
Synes den med sjokolade er himmelsk! :love:

Jo, den er god den også, men sjokoladebitene er litt tørre og harde. Det er i og for seg bra, og tyder nok på at sjokoladen er av høy kvalitet (og ikke utspedd med ekstra fett for å gjøre den myk), men likevel.

Lenke til kommentar
Er forresten denne isen mindre fetende enn vanlig fløteis?

Ja... og nei.

http://www.diplom-is.com/index.gan?id=213&...;iskategori=440

Med andre ord, den med belgisk sjokolade er mer fetende enn vanlig fløteis (og verre enn en gjennomsnittlig Royal). Den med mint er like fetende som vanlig fløteis. De tre siste variantene, karamell, kirsebær og vanilje, er mindre fetende, ca midt mellom Frutz og vanlig fløteis.

Diplom-is sin aller mest fetende is er Royal nøttesjokolade.

Endret av svinepelz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...