svinepelz Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er denne isen allerede borte? Etter at Diplom-is relanserte Dream yoghurtis med en del nye smaker og nytt design, smakte jeg selvsagt alle for å se om det var godt. Sjokoladeisen var OK, resten var greit nok, men isen med mint var himmelsk, som vaniljeis blandet med store mengder After Eight. Etter det spiste jeg Dream mint hver dag helt til isen plutselig forsvant fra markedet like fort som den dukket opp. Jeg er litt sjokkskadd ennå, så jeg har ikke rukket å tråle alt av butikker i nærområdet, men det er et par uker siden sist jeg fikk dosen min, og kroppen hungrer. Er Dream med mintsmak borte? Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hmm, om så stemmer, er det utrolig synd! Jeg har jo veldig lyst til å smake på den istypen der. Du kan ikke ringe til isleverandørens kundeservice og spørre der? Vi får krysse fingre og tær på at den ikke er borte. Om du ringer eller søker på nettet etter isen, er det fint om du oppdaterer tråden så vi brukere faktisk får vite om isen er borte fra markedet. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Den ligg no framleis på sida til Diplom-is: http://www.diplom-is.no/index.gan?id=1787&subid=1 Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Utrolig god is, både Mint og Sjokkolade falt i smak. Utgaven med nøtter syntes jeg innehold litt vel mye nøtter. Den med kirsebær var helt grei. Tror de fortsatt selger den på den lokale butikken. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Sikkert bare svinepelz som har tømt nærbutikkenes lager. Endret 20. juli 2008 av khalif_of_kalif Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Fikk svar fra Diplom-is, den er bare midlertidig utsolgt, da den solgte mer enn de hadde forventet. Hurra! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Bra for deg da Synes den med sjokolade er himmelsk! Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Fikk svar fra Diplom-is, den er bare midlertidig utsolgt, da den solgte mer enn de hadde forventet. Hurra! Oi, det var jo det beste svaret man kunne håpet på, altså motsatt av at salget er så dårlig at de slutter å selge den. Jippi, da får jeg også smakt den! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Synes den med sjokolade er himmelsk! Jo, den er god den også, men sjokoladebitene er litt tørre og harde. Det er i og for seg bra, og tyder nok på at sjokoladen er av høy kvalitet (og ikke utspedd med ekstra fett for å gjøre den myk), men likevel. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Synes det var godt når de er sånn jeg. Ordentlig sjokolade! Nam! Har ikke smakt mint og nøtter enda, bare sjokolade og kirsebær. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg har bare smakt den med karamell og nøtter. Den var kjempegod, iallfall! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Da er tre nye bokser innkjøpt Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Er forresten denne isen mindre fetende enn vanlig fløteis? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Er forresten denne isen mindre fetende enn vanlig fløteis? Ja... og nei. http://www.diplom-is.com/index.gan?id=213&...;iskategori=440 Med andre ord, den med belgisk sjokolade er mer fetende enn vanlig fløteis (og verre enn en gjennomsnittlig Royal). Den med mint er like fetende som vanlig fløteis. De tre siste variantene, karamell, kirsebær og vanilje, er mindre fetende, ca midt mellom Frutz og vanlig fløteis. Diplom-is sin aller mest fetende is er Royal nøttesjokolade. Endret 22. juli 2008 av svinepelz Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Fy faen, jeg har smakt den med karmaell og nøtter, og den med Mint, de smakte dritt! Jeg er bare 15 år og ikke heeeeelt voksen enda i smaken da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå