Espenevo Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Jeg er konsulent og bekymrer meg noen ganger om sikkerheten når jeg bruker nettverktøy i prosjekter - webmail, sharepoint, exchange og ulike samarbeidsløsninger. Jeg ønsker meg en proxy som jeg kan kjøre https mot, slik at både trafikken og innholdet blir skjult. Mitt firma har som policy å ikke eie eller drive IT infrastruktur selv, så denne tjeneste må kjøpes. Er det noen som kan tipse om en isp som tilbyr en slik tjeneste? Endret 8. juli 2008 av Espenevo Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Direkte tilgang til proxy er det nok ikke ønskelig for noen å opprette (blir veldig fort åpen proxy og spam), men du kan jo prøve en VPN-tunnel fra f.eks. Gigahost Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Takk, det der ser ut som en grei løsning. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Nå skal jeg ikke spore helt av men når jeg setter opp nettverk/maskinpark for små bedirfter som ønsker remote tilgang bruker jeg Winsshd fra Bitvise. Kanskje du skal se nærmere på det? Her har du faktisk tilgang til remote desktop gjennom shh2 Sikkrer blir det ikke. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) openssh har støtte for socks-proxy. Endret 13. juli 2008 av sumptrollet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå