alleibruk Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Vurdere å kjøpe meg en c905. Men finner nesten ingen tester eller priser på den ?! Fått tilbud fra chess med mitt nåværende abb; 2900 kontant, + 600 kr som går over abb. (ikke opperatør låst)(totalt ca 3500,-) Er dette en ok pris? kunne ikke finne pris på kelkoo.no engang.. Og kan jeg bruke alt utstyret jeg har fra min k800i? lader, kabler osv Hvordan er kamera og blits i forhold til k800i? Skal brukes hoved sakelig til en ok tlf, men tar en del bilder. (ikke kvalitests bilder, men morsomme fest bilder, spontan bilder osv. så blits må funke bra i mørke) Endret 8. juli 2008 av alleibruk Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Vurdere å kjøpe meg en c905. Men finner nesten ingen tester eller priser på den ?! C905 kommer i fjerde kvartal, derfor finner du lite informasjon om den utenom litt fra forum og PR fra Sony Ericsson. Lenke til kommentar
Jonwm Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Mobilen har ikke kommet ut ennå så du får ike kjøpt den ennå. Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 a fan .. *blush* Hadde blandet sammen c905 og c902. Mente c902. (tenkte 5mp, så 905 høres jo kanskje rettere ut Lenke til kommentar
nlm Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Her er en førsteinntrykks test fra amobil.no http://www.amobil.no/artikler/forsteinntry...sson_c902/53394 Vurderer selv samme mobilen, har lest litt om den men folk sier det ikke er så altfor bra kamera på den, men for vors/fest bilder osv vil jeg tro den er utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå