Gå til innhold

AoC: Hvilken klasse passer meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svaret på dette er vel litt sammensatt.

Den klassen som kan gjøre best dps hvis speccet rett tror jeg må bli DT(noen er sikkert ikke enig men men).

Når det gjelder tanking så er Guardian desidert best, deretter kommer DT og til slutt Conqueror.

I pvp er vel muligens DT den dårligst da de har lite cc, ihvertfall i 1 vs 1.

Så da må du tenke på hva du ønsker å gjøre når du blir lvl80, vil du være tank da er det Guardian.

Vil du være dps/offtank da er det DT.

Vil du være en buff/support/offtank så gå for Conqueror - de kan resse i combat og har en del buffer som er nyttige i grupper samtidig som de gjør bra dps.

Lenke til kommentar
Svaret på dette er vel litt sammensatt.

Den klassen som kan gjøre best dps hvis speccet rett tror jeg må bli DT(noen er sikkert ikke enig men men).

Når det gjelder tanking så er Guardian desidert best, deretter kommer DT og til slutt Conqueror.

I pvp er vel muligens DT den dårligst da de har lite cc, ihvertfall i 1 vs 1.

Så da må du tenke på hva du ønsker å gjøre når du blir lvl80, vil du være tank da er det Guardian.

Vil du være dps/offtank da er det DT.

Vil du være en buff/support/offtank så gå for Conqueror - de kan resse i combat og har en del buffer som er nyttige i grupper samtidig som de gjør bra dps.

Nei dette ble jo litt tull:P

Conqueror gjør mest skade/dps av alle soldier klassene. Grunnen til dette er mest fordi DT kun kan bruke 1H og kan heller ikke DW.

Conq'en gjør derfor mye mer skade enn DT, men DT tåler mer og kan derfor brukes mer til tank. Så vil endre din påstand med dps/offtank/buff - Conq og offtank/support - DT :)

Edit: glemte jo å svare på selve posten :p

Om du speccer Conq'en riktig så er det ingen tvil om at det er den som passer best for deg!

Endret av canavasman
Lenke til kommentar

Folk klager over at Guardian er ubrukelig i 1on1 PvP, men hvis du speccer riktig og lærer deg din og ikke minst andres klasser ut og inn så kan man gjøre grei skade med en Guardian.

Jeg med min på level 80 kan stort sett vinne mot 10 av 12 klasser i duel, der jeg sliter mest mot PoMs og ToSs.

Lenke til kommentar

Hehe ser det ikke ble enighet i det jeg sa om dps til DT.

Men å kjøre DT men sverd og talisman er ikke så dumt hvis du vil gjøre dps.

Forøvrig kommer DT til å bli buffa, enten ved denne patchen som kommer på torsdag eller i nær fremtid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...