Gå til innhold

Starcraft på Battle.net, får ikke spilt


Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg har installert Starcraft igjen og tenkte jeg skulle spille det på internett sammen med andre, men det er det som er problemet.

Jeg opplever at jeg ikke får koble til servere folk har laget. Om jeg er så heldig å få koblet til så får jeg ihvertfall ikke til å laste ned kartet. Om jeg er så heldig at kartet faktisk blir lastet ned (som uansett er sist i køen uavhengig av om jeg kom inn først eller sist) så er det fortsatt jeg som må rejoine for at spillet skal kunne starte. Når dette omsider skjer så er det helt horribelt. Det er uspillbart, to-tre fps og alt går generelt sakte (nei det er ikke spillhastigheten til servern).

Jeg har kunnet spille en gang med en annen fyr uten at det gikk dårlig (svenske riktignok, så ikke så langt unna). Det ser heller ikke ut til at folk får til å komme inn på servere jeg lager. For eksempel Marine Special Forces er noe alle liker og fylles opp med en gang, men når jeg lager et spill med det kartet så kommer det ingen.

Hva kan gjøres for å bedre dette? Diablo 2 funker knirkefritt på Battle.net (om en ser bortifra at jeg ikke kan lage spill).

 

Dere kan se hva slags PC jeg har i profilen, og Vista stiller vel svakt på dette punktet? :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...