Cotul Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hallo. Sitter her og plutselig hører jeg skrape lyder inni pipen/ovnen. Høres ut som en fugl har kommet seg inn eller noe. Har sjekket og er ingen feier på taket. Noen som har en anelse om hva jeg burde gjøre med det ? Forresten, aner ikke om denne posten hører hjemme i en kategori så la den bare her jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Smoke it out! haha satt å tenkte det når jeg skulle åpne tråden xD Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 tja, vet ikke helt om jeg orker å fyre opp peisen . Og det høres ikke så snilt ut. Men ble stille nå så satser på at den har kommet seg ut, hvis den har død vil det vel lukte. Og det antar jeg kan bli kjipt. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 ok, tok feil, nå er lydene tilbake. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Leiger du huset av nokon? Du burde kontakte dei, så får du sjå om dei kan finne ei lausing. Du burde ikkje bli særleg redd for at pip-pipen blir til reniaste gass-bomba, heller. Dei er ikkje av dei største vesena heller. Er vel heller ikkje grunn til å ringe viltnemda, heller. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Har de fått inn et reir så må du vel snakke med en feier før du fyrer opp, et reir blokkerer jo luftgjennomstrømningen slik at røyken kan slå inn i rommet og missfarge det, du kan og få pipebrann muligens?. Men det å feie en pipe med fugler er vel ikke helt snilt, men feiere har sikkert opplevd det før så du kan jo ringe og spørre en om råd Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Snakk med huseier, eller http://www.anticimex.no/ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 ok, tok feil, nå er lydene tilbake. En god start er å gå ned i kjelleren eller hvor luken til pipa står og få ut fuglen. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hoho, når jeg sa denna tråden tenkte jeg på en leilighet jeg bodde i når jeg var yngre. Var vel juletider når jeg var 6-7, så falt det 2 eller 3 duer ned når vi åpna luka. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 vel, problemet løste seg i dag. Fuglen hadde kommet seg inn til rommet i peisen der veden skal ligge, så måtte bare åpne altan døren først så peisen. Dermed fløy den rett ut. Og leier hus men eieren er på ferie nå. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 En gang naboen min hadde fugl i pipa, åpna han bare luka inn til selve pipa, stakk hånda inn og dro den ut. :!: Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hell 10 liter bensin fra toppen av pipa, og tenn på i bunnen. Da blir'e nok slutt på skrapelydene. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Må innrømme at jeg ble litt skuff da jeg skjønte at tråden faktisk handlet om en ekte fugl som satt fast i en pipe. Jeg trodde det var en metafor for rusk i penis elns... xD Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Tenkte akkurat det samme selv, kom til å tenke på den reklamen av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå