Lionel_Luthor Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hello! Ikke store saken, men i det siste syntes jeg det var en del dobble postering når dere f.eks tester en mobil også kommer det 2 tråder om den ene testen i Diskuter Artikler.. Det er jo ikke noe big deal men er litt irriterende når det blir skrevet innlegg av folk på forumet i begge trådene.. Litt greit og ha alt i ett.. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hei, Postingen i "Diskuter artikler" skjer automatisk når vi publiserer artikler. Det skal selvsagt bare postes én gang for hver publisering, men jeg har observert at det har kommet dobbelt opp med tråder av og til. Vet ikke hva det skyldes, men har gitt beskjed til driftsavdelingen nå (i tilfelle de ikke er obs på det og det allerede ligger på bugfikslista). Takk for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Tips: Det blir ikke opprettet et dupikat dersom dere er inne og redigerer en artikkel, da? Bare en løs tanke som slo meg. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ikke i selve artikkelteksten iallefall, for da hadde man i mange tilfeller opplevd mer enn bare dobbelpostinger . Det finnes nok sikkert et mønster, siden det neppe kan være helt tilfeldig. Får se ekstra nøye etter dobbelposting i håp om å finne det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå