Papir Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg skulle kopiere PC spillet Medal of honor, og brukte XPs egen kopieringsfunksjon Men når jeg tar ut CDen og skal bruke den så står det at den er tom, bortsett fra hvis jeg åpner den på den samme pcen på den samme cd stasjonen som den ble brent på. Jeg prøvde å bruke Nero, men det virker ikke i det hele tatt. Er det noen konflikter mellom f.eks. brenneprogrammer som Nero og den standard brennefunksjonen i XP? Er det mulig å lage kopier som kan leses av alle PC/OS? Takk for evt. svar. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 er det ikke no safedisk på slike spill da? er vel ikke bare å svi i vei trodde jeg Lenke til kommentar
Papir Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Det samme skjer med alle CDer jeg prøver å kopiere, inkludert mine egne hjemmebrente data-CDer. Lenke til kommentar
kong figurasjon Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Har du installert sp1? Mener det ligger en oppdatering til den innebygde cd-brenningen i xp der. Kjenner ikke til at det skal være noe konflikter mellom denne funksjonen og andre brenneprogram, annet enn den med "Imapi service is already running/busy" eller noe sånt. Uansett ville jeg ikke brukt den funksjonen. Avinstaller Nero og legg det inn igjen på nytt i første omgang. Så lenge du brenner med iso9660 skal det være cd'er som er kompatible med både mac og pc/alle os. Hvilken brenner er det forresten snakk om da? Lenke til kommentar
Papir Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Har en ny Asus 52/24/52 og en litt eldre Sony 10/4/32. Når jeg starter Nero og skal "copy entire cd" starter leseprosessen, men så blir programmet stående og gå mens brenneprossessen står på 0%. Stod sånn i et kvarter før jeg avbrøt prosessen. (Det skal vel egentlig ta ca 1.5 min?) CD plata var da like tom som den var ny. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Når du skal kopiere MoHaa(som selvfølgelig IKKE er lov) må du bruke Clonecd.Selv da vil ikke spillet funke uten en Nocd crack.(er ikke sikker på hvor lovlig dette er ,men men) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Litt ulovelig diskusjon her, men selvsagt så antar vi at han skal ta en backup (ja har selv mistet en ut cd, black and white og neste bf cd1 , sistnevnte tok jeg heldigvis backup av nå og det gikk bra. puh) og da blir det lovelig. Clonecd kopierer perfekt, men da må både leser og brenner støtte at lesing/skriving blir utført perfekt, (dvs at på elborate bytes sine hjemmesider har brenneren din to hoder) Lenke til kommentar
kong figurasjon Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Han skriver også: "Det samme skjer med alle CDer jeg prøver å kopiere, inkludert mine egne hjemmebrente data-CDer". Lenke til kommentar
Papir Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 Problem løst. Fiksa XP så nå funker det å kopiere CDer. Bortsett fra de med sperre da.....Skal prøve Clonecd. Takk for svar. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Det står i norsk lov at du kan ta backup av hvilken som helst medier du kjøper. Dette har blitt tatt opp utallige ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå