Kirchhoff Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 DAB? er ikke det radio? Så du sier det kanskje vil funke? For da bestiller jeg en sånn en fra sør Korea(har mulighens en bekjent der). Spilleren med DMB har også 46 timers batteri (35 på orginal) og 7 timers video(tror det er 5 på p2) samt en klarere skjerm. Det eneste kjipe er at den er 1,5mm tykkere:P Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) DMB står for Digital Multimedia Broadcasting, og er standard for mobil-TV som har tapt kampen i Europa mot DVB-H. Hovedargumentet for å velge DMB over DVB-H i Norge er at DMB sendes med samme teknologien som det digitale radionettet (DAB). Telefonen jeg nevnte er Samsung P900, men jeg vet ikke om den faktisk fungerer på det norske DAB-nettet da jeg ikke vet om noen som har testet den i Norge. Om du skal kjøpe P2 med DMB-mottak fra Korea ville jeg også sjekket om DMB-delen fungerer med engelsk eller norsk språk (om den som selges i Korea kun støtter koreansk må du legge inn feks FW for Australia, og det er ikke sikkert at den støtter DMB-delen). Det er så vidt jeg vet ingen som sender DMB-sendinger i Norge så jeg tviler på at du får sett noe særlig TV på denne. Endret 3. august 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Uff, jaja, får nøye meg med bedre skjerm og 11 timers ekstra batteri da. Er vel ingen som kjenner en koreansk nettside som selger mp3 spillere ? Må høre med nettsiden om spilleren har engelsk språk, for det bør den ha. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg tror du finner svar på DAB, språk og hvordan å kjøpe utenfor Korea ved å spørre på abi-forumet. Anything But iPod > Forum > Samsung P2 Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Har sett koreansk review hvor de stikker innom språkvalg, og der står det alt fra tysk til engelsk:D Takk for link forresten;) Endret 3. august 2008 av O:M:A Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Kan denne spilleren spille av AAC filer? Kan ikke finne noe info om det nemlig... Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Kan denne spilleren spille av AAC filer? Kan ikke finne noe info om det nemlig... "The P2 supports MP3, WMA, MP2, OGG (only supported in the UMS version), and AAC (M4A and AAC) audio formats. The text viewer only supports plain TXT files. The photo viewer supports only JPEG photos. WMV and SVI videos are supported at resolutions of 480x272 and 320x240 at up to 30 fps." Ser slik ut ja Virker som om det kom i en senere oppdatering: http://manifest-tech.com/blog/2007/11/sams...ayers_expan.php Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Aha, da er denne spilleren en et aternativ...Litt dyr, men ser ut til å være verdt det:) Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Kan denne spilleren spille av AAC filer? Kan ikke finne noe info om det nemlig... "The P2 supports MP3, WMA, MP2, OGG (only supported in the UMS version), and AAC (M4A and AAC) audio formats. The text viewer only supports plain TXT files. The photo viewer supports only JPEG photos. WMV and SVI videos are supported at resolutions of 480x272 and 320x240 at up to 30 fps." Ser slik ut ja Virker som om det kom i en senere oppdatering: http://manifest-tech.com/blog/2007/11/sams...ayers_expan.php Dette vil si at man får spilt av .flac - filer ikke sant? Trenger å få bekreftet dette før jeg setter i gang med bestillingen av erstatning for en nylig solgt ipod. Utrolig digg å kvitte seg med itunes! Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Dette vil si at man får spilt av .flac - filer ikke sant?Nei, Ogg Vorbis er et åpent, men kombrimert lydformat. Selv foretrekker jeg 256kbps .ogg-filer fremfor de andre komprimerte lydformate, men om du er ute etter støtte for åpne, tapsfrie formater er nok ikke P2 å satse på. Selv tenker jeg å handle en Irvier Spinn når den blir tilgjengelig i 16GB, og den støtter både FLAC og Ogg Vorbis. Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Dette vil si at man får spilt av .flac - filer ikke sant?Nei, Ogg Vorbis er et åpent, men kombrimert lydformat. Selv foretrekker jeg 256kbps .ogg-filer fremfor de andre komprimerte lydformate, men om du er ute etter støtte for åpne, tapsfrie formater er nok ikke P2 å satse på. Selv tenker jeg å handle en Irvier Spinn når den blir tilgjengelig i 16GB, og den støtter både FLAC og Ogg Vorbis. Nice! Men hva med Sandisk Sansa Clip f.eks. Går det an å bruke rockbox får å få spilt av .flac på den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg