Jomzen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det er ikke bare trykkskjermen på Samsungs MP3-spiller som går konkurrentene en høy gang. Les mer Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 tror det kommer 16 GB versjon etterhvert Dama har denne, virkelig genial spiller! Spesielt bluetooth-funksjonen. Ellers syns jeg denne er mye penere og har en bedre størrelse en iPod touch Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er du ikke så stor tilhenger av berøringsskjerm, har du mer å velge i. Om du ikke trenger en fullt så stor skjerm eller Bluetooth, kan du spare en del penger på å velge Creative Zen eller Sandisk Sansa View. I den sammenhengen kan også Sandisk Sansa Fuze nevnes. Den er en krysning mellom View og Clip, der video-delen fra View er brukt mens den lovpriste lydprosessoren i Clip er brukt. Men, nå skal det sies at jeg ser på spillerne med trykkfølsom skjerm som et godt hakk over de uten. Samsung P2 er nok mer for de som vil ha en stilfull spiller med mange funksjoner og som ikke føler seg hjemme i en saueflokk. Lenke til kommentar
djchange Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Vil denne kunne kombineres bra med Beyerdynamic DT 770 PRO 80 OHM, da uten noen hodetelefonforsterker/pocketamp i mellom? Tenker da på at mange av denne typen mp3-spillere har problemer med "dra" DT770 selv i 80 OHM-utgaven. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 de som vil ha en stilfull spiller med mange funksjoner og som ikke føler seg hjemme i en saueflokk. Meg. synd at det ikke er wifi på denne da. Et stort minus for min del, og touch blir for mye saueflokk, resten av spillere med wifi er alt for store også. Synd. Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 hvilkene type filer støtter den i video delen? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Man må konvertere med samsungs medfølgende programvare, nesten ingenting som er støttet ellers. Men konverteringen er en veldig smal sak Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Man bør forresten oppdatere firmware. Da får man muligheten til å overføre filer fra mobil til samsungen, og man kan bruke samsungen som handsfree. Det blir også lagt inn diverse spill når du oppdaterer. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Fin spiller dette! Ble veldig overrasket da HjemmePC gav denne terningkast 1 i siste nummer. Kan ikke skjønne at det er samme spiller de har testet... Lenke til kommentar
vinkeljern Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Men allikevel vil den aldri bli noen storselger pga. alle fanboy / fangirls som ikke ser forbi iPød / iPhone - da vil det aldri bli lagd ekstrautstyr til den. Når selv Sony lager iPod dock på utstyret sitt så skjønner man at løpet er kjørt. Synd - fordi den ser veldig fet ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Er det noen som vet forskjellen på den som heter YP-P2JAB og YP-P2JCB. Komplett selger kun den som heter YP-P2JAB.. Er YP-P2JCB en nyere modell eller?.. Hvilke modell er det amobil har testet? Lenke til kommentar
goggen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Kjøpte meg selv 16 gb versjonen i Canada for noen måneder siden, så er vel rart om den ikke kommer til Norge snart. Må forøvrig skrive under på at det er en veldig god spiller. Har også testet den med bluetoot, og fungerer glimrende. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Er det noen som vet forskjellen på den som heter YP-P2JAB og YP-P2JCB. Komplett selger kun den som heter YP-P2JAB.. Er YP-P2JCB en nyere modell eller?.. Hvilke modell er det amobil har testet? JAB = 4 GB JCB = 8 GB Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Er det noen som vet forskjellen på den som heter YP-P2JAB og YP-P2JCB. Komplett selger kun den som heter YP-P2JAB.. Er YP-P2JCB en nyere modell eller?.. Hvilke modell er det amobil har testet? JAB = 4 GB JCB = 8 GB Så du mener det ja Ellers er de helt like da.. Det var bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Er det noen som vet hva ladespenningen er. Det følger kun med USB kabel så den lader ifra USB. Jeg har en overgang ifra 220V til USB til Ipoden. Den gir ut 5V. Kan jeg bruke den på P2en? Fant ingen plass det sto batterispenning på P2en.. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) man kan bruke samsungen som handsfreeHører nesten aldri at telefonen ringer om jeg bruker MP3-spilleren (en Sansa Clip med isolerte propper) så akkurat handsfree-funksjon er et stort pluss. Får vente til 16GB-versjonen kommer til Norge. Er det noen som vet hva ladespenningen er.USB gir alltid 5V. edit: Det kan se ut som om 16GB-versjonen har kommet til Europa allerede. Advanced MP3 Players (UK) har i hvert fall inne til ca 1900 pluss frakt. edit2: Fant en dock til P2 og med medfølgende adaptere passer den også andre MP3-spillere fra Samsung (S3 på bildet). Den ser bra ut, kan lade, spille musikk og skal være ganske rimelig. Video her. Endret 1. august 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Finnes det noen som sender 16 gb versjonen til norge? advanced mp3 players er "out of stock". Og inkludert toll og frakt hva vil det ca koste? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Noen som vet om denne spilleren vil funke med bakkenettet (nrk kanalene og tv ut 09) Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Det er i hvert fall samme teknologi som NRK bruker (DMB), og Samsung'en med DMB som Amobil skrev om for noen år siden skulle få inn DAB-sendinger her i landet. Endret 3. august 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg