[email protected] Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Gamlingene trenger en enkel backup løsning og da tenkte jeg att jeg skulle skaffe de en 2,5" disk som bare trenger USB kabel. Har hørt/lest engang om att noen av disse kommer med en "backup knapp", altså att man trenger bare sette i disken også trykke på knappen så blir det tatt backup av maskinen... Noen som har erfaringer med noe slikt? Fungerer dette? Hva med Vista og standard bruker (ikke admin)? Mor er ikke akkurat noen IT-nerd (slik som sønnen hennes) så dette må være "dødsenkelt". Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Seriøst, ingen som har prøvd slike disker?? Kjipt da! Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Har du en lenke til produktet du vurderer? Har forsøkt usb-hd med innebygd backupprogramvare og de fungerer fint de. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Litt av problemet er att jeg ikke vet helt hva som finnes der ute og hva som fungerer. Du sier du har brukt en disk, hva slags var det? Lenke til kommentar
Anv Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg har hatt god erfaring med WD's mobile disker. Link Det følger med software for backup. Jeg kjenner ikke til noen mobile disker med "trykk en knapp" for backup. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg har hatt god erfaring med WD's mobile disker. Det følger med software for backup. Takk for respons. Vet du om det går an å sette opp denne software'en slik att det blir tatt backup når disken kobles til? Lenke til kommentar
Anv Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det vet jeg ikke, jeg bruker Acronis TrueImage og der setter jeg opp scheduled backups. Du kan jo lage et ikon på skjermen som de trykker på og som starter en batch kopiering av viktige kataloger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå