Halib Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hei folkens, lurer på om hva deres formening er om Mercedes-Benz B-Klasse - 2005 modell og nyere..... ser frem til gode svar. Lenke til kommentar
Swe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hei folkens, lurer på om hva deres formening er om Mercedes-Benz B-Klasse - 2005 modell og nyere..... ser frem til gode svar. No offence, men har du ikke snart kjøpt deg bil? De siste månedene har du jo vært innom både Toyota Corolla Verso, VW Touran, Peugeot 807, BMW X3, X5, MB A-klasse, og nå også B-klasse??? Selv om det føles bortkastet å komme med noe inngående svar så kan jeg i hvert fall nevne at jeg nylig leste om rustproblemer i dørene på nyere A- og B-klasse, grunnet at et eller annet (dørlister?) ble montert før dørene ble lakkert. Husker ikke hvor jeg leste det, og orker ikke å lete etter linken. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ett ord forbinder jeg med B-klasse: Taxi. Lenke til kommentar
Halib Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Men er den bra eller ikke? Hvordan vil dere sammenlikne den med Toyota Versoen? Trenger gode svar...på forhånd takk. Lenke til kommentar
FolderMate Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 I forhold til Versoen synes jeg det er en friskere motorpalett, og den er svært populær blant drosjeeierne. Det må bety at den har komforten i orden. Dessuten kan den leveres med diesel og automat, noe Toyota ikke har fått sving på enda. Versoen har dog 2 ekstra seter, som kan komme godt med. Dessuten har du den berømte Toyota-kvaliteten. Så pell deg av gårde og skaff deg en Verso. Nå. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 B-klasse har overraskende god bakseteplass. Og det er vel stort sett den eneste erfaringen jeg har med bilen Lenke til kommentar
Halib Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Men fortsatt er jeg usikker. Kan ikke dere gi noen gode råd som sammenlikner Merce B med Versoen. ser frem tel goda råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå