Gå til innhold

YEA

Anbefalte innlegg

Hvis ikke du tror at SX1 er fra Motorola, så er vel du det. Har lest de andre postenen dine........

Ikke mange som tror SX1 er fra Motorola gitt.

Og forresten, hva i alledager har det at jeg syns Z1010 er grisestygg med å gjøre om jeg bruker Siemens eller ikke? Hadde det stått Siemens på den, så hadde den vært like stygg.

Og hvem er det som drar inn Siemens i denne tråden? Ikke jeg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere oppfører dere som en gjeng med drit**nger sånn som dere krangler inne på forumet her inne... Det er ikke noe som helst nyttig hjelp og få i kranglinga til folk. Hvis dere vil krangle, synes jeg dere skal sende kranglemeldingene på PRIVAT MELDING, eller sende nummeret ditt til den personen og ringe ham og krangle ferdig..

BASTA!!!

Lenke til kommentar

Jaså? Jeg kommer med de titt og stadig altså? For det første robin så er dette et fritt forum og litt småkrangling har ingen vondt av. Hadde vi stått i stuen din og kranglet så hadde vel jeg forstått det! Jeg dro ikke z1010 inn i denne diskusjonen, jeg sa bare at du likte SX1 svært godt og utifra dine tidligere postinger er en tanke glad i Siemens noe som IKKE er galt. :wink:

Jeg setter jo pris på SE!

Hva er det med folk idag??? Er jo som å jogge i et minefelt her inne! :lol:

Lenke til kommentar
Jeg dro ikke z1010 inn i denne diskusjonen, jeg sa bare at du likte SX1 svært godt og utifra dine tidligere postinger er en tanke glad i Siemens noe som IKKE er galt. :wink:

Denne tråden handler jo for guds skyld om Z1010 - SX1 - syns ikke den er så fin heller, ut ifra bilder jeg har sett til nå... Men _funksjonene_ og _størrelsen_ på SX1 er meget bra! Men det er ikke det som diskuteres i denne tråden, det er utseendet på Z1010...

Mine poster er en tanke glad i Siemens? Kanskje fordi det er Siemens jeg har, og derfor vet mye om Siemens vet du, tenkt på det?

Lenke til kommentar
For det første robin så er dette et fritt forum og litt småkrangling har ingen vondt av. :

Jeg respekterer sterkt at dette er et fritt forum, men jeg synes det er tåpøig å krangle over allt, siden folk har vondt av det.. Hvis en eller annen på forumet stiller et spørsmål og han får et svar som en annen mener er galt, og så blir de 2 sure på hverandre, så får ikke den personen som stillte spørsmålet noe logiskt svar... Det er "vondt" for den personen.. Det med småkrangling: jeg finner krangling i nesten hver eneste tråd i dette forumet jeg...Ihvertfall i det siste... Det er ikke noe personlig mot noen dette, men krangling er ikke noe morro når man vil ha logiske svar på spørsmålene sine...

Lenke til kommentar

Jeg er IKKE sur på ham i det hele tatt, men forstår ikke hvorfor han tar slik på vei for at jeg sier at han tydeligvis hadde sans for Siemens som han hadde. Jeg liker SE veldig godt, men blir ikke sur hvis noen skulle kritisere meg for det!

Håper ikke folk blir såret fordi jeg liker SE her altså! Det er absolutt ikke meningen isåfall.

Lenke til kommentar

levlex:

Poenget er jo at det at jeg "liker" Siemens er total irrelevant i denne sammenhengen.. Derfor er det unødvendig å måtte dra inn det at jeg så tydeligvis har postet positivt om Siemens i andre tråder, i denne tråden.

Lenke til kommentar

Er da ikke sur for det vel. Men jeg blir litt irritert når du absolutt må komme med slike kommentarer. For de er som regel veldig unødvendige. man må ikke si, "åhh, du nokia/siemens/motorola elsker blablabla.." Og det gjelder ikke bare de kommentarene du kommer med til meg, men til andre også.

Om du slutter med det, blir det så mye hyggeligere her.

Lenke til kommentar
Det sier noe om deg, som alle her kan se, bare ikke du

Må være et av de latterligste argumentene som har blitt brukt. Kanskje slått av:

quote="FutureX"]Det sier om deg at du er blind, dum, og at du driter deg ut

Du kan ikke være den skarpeste kniven i skuffen selv når du kommer med en slik uttalelse. Han må nesten få lov til å meine at den telefonen er stygg. Smak og behag spør du meg.

Lenke til kommentar

Futurex, du virker for meg som en liten drittungen som ikke burde være på et forum (det kommer rett fra hjertet). Viss Kamera synes Z1010 er stygg, så la ham! Selv er jeg en stor fan av z1010, men tror også på egne meninger, og nei, Kamera driter seg IKKE ut. Alle på dette forumet har egne meninger, så du kan bare dra til ** :evil: **.

Huffda, jeg begynner å bli gretten... lier på kveld, ja..

Lykke til med diskusjonen.. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...