CaNaBiS Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Får du til at vifta kjører sakte da så man kan se litt "lys flimmer" i propellbladene ? Hadde vært tøft ! Ellers flott jobb! På tide med LCD nå ?? Lenke til kommentar
EwE Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Jeg får ikke sett bilde. Får dere????? Jeg fikk sett det før! Lenke til kommentar
Zeroproof Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Fikk sett bildet før jeg oxo.. Men ser det ikke nå Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 prøv å lag den slik at du har fire blå LEDs og når Harddisken din er aktiv så lyser den i røde led! dette hadde vært kjempedigg Hm, nei, even better idea: Man får kjøpt slike doble led's, som kan lyse i to forskjellige farver, koble den ene pin'en innom hdpoweren, det hadde vært nice. Litt mye ledningsrot kanskje... Lenke til kommentar
EwE Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Får fortsatt ikke sett bildet!! Men den gangen jeg så det var det tøft. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 prøv å lag den slik at du har fire blå LEDs og når Harddisken din er aktiv så lyser den i røde led! dette hadde vært kjempedigg Hm, nei, even better idea: Man får kjøpt slike doble led's, som kan lyse i to forskjellige farver, koble den ene pin'en innom hdpoweren, det hadde vært nice. Litt mye ledningsrot kanskje... Pss. Krympeslanger! =) Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Sorry. Ryddet på FTPen og dro til så Tyskland for en uke, glemte at alle bildene på forumet kom til å bli borte. Har rettet det nå da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå