redsword Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Hei. Jeg har en pc her nå som har fått et slags virus. Når jeg starter opp maskinen, så kommer det fram ei rute som viser at en loggprosess holder på og går. Programmet heter så mye som Antivirus 2008. å jeg vet at det er et virus. men hvordan skal jeg fjerne det når det ikke står på Legg Til/Fjern Programmer? Muligheten er jo at jeg kjører maskinen tilbake i tid. men vil helst prøve å fjerne det. Noen som har forslag? Cato<3 EDIT: Fikk fjernet programmet. kjørte Combofix. oppfordrer alle som får samme problem, til å kjøre Combofix. Kan moderator slette posten? Endret 8. juli 2008 av redsword Lenke til kommentar
norbat Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Post gjerne loggen som combofix laget. Ofte så drar slikt med seg andre filer som bør fjernes. Loggen ligger normalt under C: som combofix.txt. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Se Vedlegget ComboFix.txt Lenke til kommentar
norbat Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Dette så da riktig så fin ut Du kan fjerne combofix ved å skrive combofix /u i kjør-feltet. Programmet oppdateres ofte, så det er liten vits i å ha det liggende. Får du behov for det igjen, er det bare å laste det ned på nytt. Du har ei mappa fra Panda liggende. Antar du bruker Norman som AV-prog. Du kan sikkert slette Panda-mappa. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Panda og Combofix er slettet sletter de programmene etter hvert som jeg har gått igjennom prosessen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå