Monsoon Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det er i utgangspunktet hyggelig at dere tar intiativ og legger til folk, men jeg har verken Wii eller Smash Bros så vennligst slutt å sende meg vennekodene deres. Jeg pratet om spillet tidligere så det er sikkert derfra dere har nicket mitt, men jeg mistet interessen fordi det tok for lang tid å nå Norge. Jeg skjønner tankegangen bak meldingene og er ikke fornærma eller noe, men det blir i praksis spam når det ramler inn private meldinger hver dag med epost varsel. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Da var det på tid med en bump av denne tråden. Jeg aner ikke hvor dere har lagt til nicket mitt som gjør at folk finner det, men vær greie å fjern det derfra. Jeg har ikke Wii/Smash. Endret 15. august 2008 av Aran Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Har du lyst å ta en runde Smash Bros senere i dag eller? Endret 18. august 2008 av GETINTHEVAN Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har du lyst å ta en runde Smash Bros senere i dag eller? her leser vi før vi poster Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 ehm, bmc, jeg tror den var ironisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå