Joachim_F Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Infinity Ward har reforhandlet utgivelsesavtalen sin, og har nå sjansen til å lage noe helt nytt. Les mer Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Håper det er noe helt annet enn Call of Duty denne gangen. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hva? Leste jeg rett? Har et selskap tenkt å prøve noe nytt istedet for å forstette på en endeløs rekke oppfølgere? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 COD4 var såpass herlig og nyvinnende på online fronten, at det kunne eg nok ikkje greidd meg foruten. Eit evt. nytt spill franchise ifra IW er i tilfelle eit meget spennende prosjekt Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 World at War har jeg egentlig null forhåpninger til pga. folka som lager den. Derimot er det helt fantastiske gode nyheter at Infinity Ward skal nå i gang med ett helt nytt prosjekt, tror det her blir enda et kvalitetsprodukt. Lenke til kommentar
artifushion Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det neste Call of Duty-spillet, World at War, utvikles forøvrig av Treyarch. Denne Activision-eide utvikleren har allerede laget flere (stort sett konsollfokuserte) spill i serien. Blir ikke det litt feil å si at Treyarch har laget flere spill i serien? Så vidt meg bekjent har de til nå laget kun Call of duty 3. Det er ikke flere spill, men et. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 To. De lagde Call of Duty 2 Big Red One til konsoll. Men så bra at de lager et nytt konsept. Infinity Ward er et godt development team. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Fint å se at Infinity Ward får nye utfordringer, Call of Duty 4 var fantastisk så har tro på at de vil kunne gjøre en god jobb med hva enn de begir seg ut på. Er ikke like entusiastisk over at Treyarch står bak roret på neste Call of Duty, CoD3 var rimelig bedritent. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Håper de kan lage CoD4 en gang til, bare med en litt annen innpakning. CoD4 er så latterlig nærme perfeksjon når det kommer til gameplay, grafikk(alt på maks med pc), lydeffekter og multiplayer. IW er en utvikler som virkelig kan lage spill! Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 cod4 er desistert beste i serien da.. og IW er de beste utviklerne der uten tvil! eneste som er litt dårlig er browsern får å velge servere.. skulle vært mye mer der og ennu bedre filtrering.. skulle også kunne laget personlig liste over servere og buddys.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg