mcgroven Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Sony har gjort oppdateringsversjon 2.41 tilgjengelig for nedlasting. Les mer Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Woho! *laste ned*. Synd at ikke patchen til Buzz har kommet ennå, slik at jeg begynne å samle throphies i spillet. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Kom jo rett etter eg slo ps3'en av jo Satse på at buzz patchen kommer no snart siden denne e ute no Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 høres bra ut håper det kommer trohpy patches til de fleste spill. Lenke til kommentar
kinag Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Fikser denne oppdateringen feilen på de maskinene som sluttet å fungere etter den tidligere oppdateingen? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Regner med denne skal være bug-free. Såfremt en får lastet ned og installert burde det bare være å kjøre på. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Høres bra ut. Får laste den etterpå. Lenke til kommentar
jarlefosen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Høres jo flott ut dette! Men jeg har ikke PS3en min hvor det er muligheter for internett.. Er det mulig å laste ned updaten til en minnepinne eller lignende og deretter plugge den i PS3en? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 jepp! :)om du finner den da, så den ikke ute på playstation.no men, er bare å lage en mappe som heter PS3 inni der lager du UPDATE, så legger du updaten inni den.. Så er det bare å gå til system oppdatering på ps3'n og installere.. Lenke til kommentar
jos Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Dette burde gi deg en fil du kan laste opp med minnepinne eller annet verktøy http://no.playstation.com/help-support/ps3...tware/download/ Lenke til kommentar
jarlefosen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Takk! Fikk en update der ja! Er du sikker på at dette er v2.41? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg