Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

HP dv 2515eo går i dvalemodus under bruk.

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg sliter med dette problemet. I mai startet PCen å gå i dvalemodus under bruk. Den er stilt inn på å aldri gå i dvalemodus av seg selv på de akuelle strømstyringsplanene, og strøm er koblet inn. Maskinen går i dvale når jeg ser film, skriver tekst, installerer ting osv. Ikke noe mønster utenom at den er veldig varm stort sett hver gang den går i dvale. Nå er PCen veldig varm alltid, så det er ikke sikkert det er problemet.

PCen har vært inne til service to ganger. Den første gangen knela PCen helt da jeg forsøkte å installerer windows på nytt for å prøve å få bukt med problemet. Jeg klarte å installere på nytt, men det hjalp ikke og PCen gikk helt i stå. Verkstedet byttet hovedkort. Etter noen uker, startet den med å gå i dvale igjen, så jeg sendte den inn. Denne gangen byttet de batteri, men når jeg skulle laste ned og installere noen oppdateringer går den i dvale igjen. Da har PCen stått på i kanskje 4 timer med lokket åpent på et trebord. Den gikk i dvale mens jeg surfet på nett.

Jeg skal nå prøve å installere operativsystemet på nytt etter oppfordring fra infocare, serviceverkstedet, men tviler på at det hjelper.

Noen som har hørt om tilsvarende problem med HP, eller andre merker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PCen går i dvalemodus her. Først slukkes skjermen, også bruker den litt tid på å slukne helt. Når jeg startet den igjen fortsetter windows, og alt er som det var. Trykker jeg på "på"-knappen for kjappt etter at lysene på maskinen er slukket, henger deg seg i oppstarten. Da tennes lysene, men ingenting dukker opp på skjermen. Venter jeg, starter den som vanlig etter dvale.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...