Joney Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) I forbindelse med en jobb der jeg skal utføre en del tester på en sensor. Som i hovedsak går ut på å trykke start 4 ganger etterhverandre etterhvert som testene blir ferdig. Så tenkte jeg at jeg kunne legge inn en macro som gjør det for meg. Trenger derfor en sikker* og gratis macro som er i stand til å ta opp hva jeg gjør samt at jeg kan redigere fila etterpå for å endre serienr. Takker på forhånd! -Joney *(aka ikke link meg til en et google-søk) Endret 8. juli 2008 av Joney Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg bruker RemoteKeys til omtrent det du beskriver. I min situasjon er det en kombinasjon av bevegelser med musa, lime inn en bestemt tekst, klikke på diverse knapper - og å fylle inn data som nå utføres automatisk av programmet. Det fungerer veldig bra, men kan ha en noe bratt læringskurve. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg bruker RemoteKeys til omtrent det du beskriver. I min situasjon er det en kombinasjon av bevegelser med musa, lime inn en bestemt tekst, klikke på diverse knapper - og å fylle inn data som nå utføres automatisk av programmet. Det fungerer veldig bra, men kan ha en noe bratt læringskurve. Du er sikker på at dette ikke legger inn noe annet smuss en kun en macro? Keylogger eller lignende. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Nei, programmet er helt rent og fint. Jeg har aldri hatt noen problemer. Gammelt program, men helt suverent til sin oppgave. Gratis, freeware. Endret 8. juli 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
Joney Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Nei, programmet er helt rent og fint. Jeg har aldri hatt noen problemer. Gammelt program, men helt suverent til sin oppgave. Gratis, freeware. OK, Men hvis det herper systemet, så holder jeg deg ene og alene ansvarlig for at jeg ikke får levert produktet i til kunden i tide! Neida, kødda. Takker for svar! Lenke til kommentar
Joney Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Jah. Er det noen mulighet for at jeg kan trykke record, gjennomføre prosedyren en gang og få programmet til å gjenta det jeg gjorde? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jepp. Gå inn i redigeringsmodusen for en av funksjonsknappene og trykk "REC"... Lenke til kommentar
Joney Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Jepp. Gå inn i redigeringsmodusen for en av funksjonsknappene og trykk "REC"... Fant det, men det går ikke ann å trykke på "REC" Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Feltet "Button Assign" må være tomt før du kan trykke på den. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Feltet "Button Assign" må være tomt før du kan trykke på den. Aha, hvordan starter jeg "gjentagelsen"? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Trykker på knappen du konfigurerte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå