hardkjerne Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Tror spillene i seg selv må ha lagt inn støtte for dette, i alle fall åpnet for det. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Tror spillene i seg selv må ha lagt inn støtte for dette, i alle fall åpnet for det. Jepp, det e rett. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Spilte COD4 istad og tenkte jeg skulle ha musikk i bakgrunnen. Hoppet til xmb menyen men får ikke spilt av sangene jeg har. Får meldingen "Musikk kan ikke spilles under bruk av dette spillet". Trodde den nye FW updaten skulle støtte dette!? Desverre så må spillet også være laget for at det skal kunne spilles musikk samtidig. Sony setter bare opp mulighetene med denne nye firmware'en, mens det er spillprodusentenes oppgave å utnytte disse mulighetene. Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 så sony har bare kastet ballen videre??? dette blir for lettvint av sony mener jeg.. må si jeg er litt skuffet over sony nå! for all del det er lov å være uenig, dette er bare min personlige mening.. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Gleder meg til trophy støtte til Warhawk.. lenge siden jeg har spilt dette grunnet GTA IV og MGS4 håper de også legger til musikk støtte Lenke til kommentar
mESA Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hah, bare tenkte jeg skulle inn her å sjekke med folk før jeg lastet ned. Ufattelig "bra" speed. Huhjoi hvor det går! Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 så sony har bare kastet ballen videre??? dette blir for lettvint av sony mener jeg.. må si jeg er litt skuffet over sony nå! Slapp av litt æ!! De har jo ikke mulighet til det! Lenke til kommentar
shaker Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 så sony har bare kastet ballen videre??? dette blir for lettvint av sony mener jeg.. må si jeg er litt skuffet over sony nå!for all del det er lov å være uenig, dette er bare min personlige mening.. De kan jo ikke tvinge firmaer til å lage patcher Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 så sony har bare kastet ballen videre??? dette blir for lettvint av sony mener jeg.. må si jeg er litt skuffet over sony nå!for all del det er lov å være uenig, dette er bare min personlige mening.. De kan jo ikke tvinge firmaer til å lage patcher Nemlig, og det e jo sikkert ikkje alle som vil ha "custom music" i spillene sine. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Funker Trophies i Uncharted nå? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Nei, har ikkje kommet noe patch enda. Men kommer nok snart får vi håpe Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Å jeg har lyst på uncharted Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Den patchen som kom til Burnout Paradise.... er den inkl musikk og trofer eller? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Passer jo utmerket at BR laseren min har tatt kveld akkurat nå som man kan få noe igjen for timene man bruker forsann ps3'en! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Den patchen som kom til Burnout Paradise.... er den inkl musikk og trofer eller? Inkl. custom soundtrack, men ikke trofeer. Det kommer i neste patch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå