Gå til innhold

Firmware 2.41 er ute!


rvenes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må nok spille gjennom Uncharted en gang til nå...

Jeg som var negativ til trophies/ achivements, men det gir meg lysten til å spille gjennom spill en gang til.

 

Må en være koblet til internnett for å få thropies mens en spiller?

 

Trophies har ikke kommet til andre spill enn Super Stardust HD, dessverre...

Lenke til kommentar
Må nok spille gjennom Uncharted en gang til nå...

Jeg som var negativ til trophies/ achivements, men det gir meg lysten til å spille gjennom spill en gang til.

 

Må en være koblet til internnett for å få thropies mens en spiller?

 

Trophies har ikke kommet til andre spill enn Super Stardust HD, dessverre...

Gleder meg til flere for. E klar for Uncharted på nytt :D

Lenke til kommentar
Da var 2.41 firmwaren ute!

 

 

http://blog.us.playstation.com/

 

Installasjonsrutinen er litt annaleisen nå! Men ikkje verre enn at man kjem igjennom den...!

 

Hmm.. så dette, ny installasjons-rutine.. :-/

Aksepterte EULA'en, startet downloaden, og gikk bort i 5 minutter, og når jeg kom tilbake var hele ggreien ferdig.. :)

Var litt forvirret over at jeg ikke hadde fått spørsmål om å installere noenting, men greit nok at det hadde gjort dette selv.. :p

Lenke til kommentar
Da var 2.41 firmwaren ute!

 

 

http://blog.us.playstation.com/

 

Installasjonsrutinen er litt annaleisen nå! Men ikkje verre enn at man kjem igjennom den...!

 

Hmm.. så dette, ny installasjons-rutine.. :-/

Aksepterte EULA'en, startet downloaden, og gikk bort i 5 minutter, og når jeg kom tilbake var hele ggreien ferdig.. :)

Var litt forvirret over at jeg ikke hadde fått spørsmål om å installere noenting, men greit nok at det hadde gjort dette selv.. :p

 

Ja, om du alt har 2.40 inne fra før så er den litt annaleisen. Ikkje så veldig masse.

Du får blant anna valget om å slå av ps3'n etter firmware updaten gjennomføres.

 

Er vel bare Burnout Paradise man slepp å spele igjennom på nytt for å få trofeer, for der ligger profilen lagra ein eller anna lur plass.

Lenke til kommentar
Er vel bare Burnout Paradise man slepp å spele igjennom på nytt for å få trofeer, for der ligger profilen lagra ein eller anna lur plass.

Jau, var savet på brukernavnet ditt eller noe sånn. Derfor har eg begynnt å spille på nytt igjen for å gjøre meg klar :p og blir jo kjekt me egen musikk på torsdag.

Lenke til kommentar

Spilte COD4 istad og tenkte jeg skulle ha musikk i bakgrunnen. Hoppet til xmb menyen men får ikke spilt av sangene jeg har. Får meldingen "Musikk kan ikke spilles under bruk av dette spillet". Trodde den nye FW updaten skulle støtte dette!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...