Mauro Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 ser ut til å funke bra detta, men installeringa hos meg blacka ut på 59% og ps`n starta seg på nytt men alt virker som er inst og funker allikevel: P Samme skjedde her. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 er det noe feil med denne og? ettersom folk sier den stopper opp på 59 osv... hvorfor ligger den ikke ute på ps3 sine norske sider? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Nei, min funker fint etter installasjon. Min stoppet også på 59%. Det har den også gjort med andre firmware versjoner. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Nå begynner PS store å bli skikkelig bra iallefall. Alt loader med en gang nå. Eneste vi mangler da er samme innhold for alle land Bra jobba av Sony. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Funker knallbra, akkurat som 2.40 har gjort i flere dager nå. Og kult at de lurte inn et nytt platinumtrofé, ser mye bedre ut nå. Sony forklarer hva som var galt med 2.40 her. Endret 8. juli 2008 av XDamage Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 hvorfor finnes ikke 2.41 på den norske playstation 3 siden? http://no.playstation.com/ps3/ Finner bare 2.36 der.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Må nok spille gjennom Uncharted en gang til nå... Jeg som var negativ til trophies/ achivements, men det gir meg lysten til å spille gjennom spill en gang til. Må en være koblet til internnett for å få thropies mens en spiller? Trophies har ikke kommet til andre spill enn Super Stardust HD, dessverre... Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Må nok spille gjennom Uncharted en gang til nå... Jeg som var negativ til trophies/ achivements, men det gir meg lysten til å spille gjennom spill en gang til. Må en være koblet til internnett for å få thropies mens en spiller? Trophies har ikke kommet til andre spill enn Super Stardust HD, dessverre... Gleder meg til flere for. E klar for Uncharted på nytt Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 På http://www.ps3trophies.org/index.php står det jo at Uncharted har trophies, gjør det ikke?... Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 På http://www.ps3trophies.org/index.php står det jo at Uncharted har trophies, gjør det ikke?... Betyr bare at Naughty Dog har sagt at de skal gi ut en Trophy patch for Uncharted Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Da var 2.41 firmwaren ute! http://blog.us.playstation.com/ Installasjonsrutinen er litt annaleisen nå! Men ikkje verre enn at man kjem igjennom den...! Hmm.. så dette, ny installasjons-rutine.. :-/ Aksepterte EULA'en, startet downloaden, og gikk bort i 5 minutter, og når jeg kom tilbake var hele ggreien ferdig.. Var litt forvirret over at jeg ikke hadde fått spørsmål om å installere noenting, men greit nok at det hadde gjort dette selv.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 På http://www.ps3trophies.org/index.php står det jo at Uncharted har trophies, gjør det ikke?... Betyr bare at Naughty Dog har sagt at de skal gi ut en Trophy patch for Uncharted Hoppet rett til Uncharted så leste ikke noe annet. Gi oss thropies til Uncharted!!! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Da var 2.41 firmwaren ute! http://blog.us.playstation.com/ Installasjonsrutinen er litt annaleisen nå! Men ikkje verre enn at man kjem igjennom den...! Hmm.. så dette, ny installasjons-rutine.. :-/ Aksepterte EULA'en, startet downloaden, og gikk bort i 5 minutter, og når jeg kom tilbake var hele ggreien ferdig.. Var litt forvirret over at jeg ikke hadde fått spørsmål om å installere noenting, men greit nok at det hadde gjort dette selv.. Ja, om du alt har 2.40 inne fra før så er den litt annaleisen. Ikkje så veldig masse. Du får blant anna valget om å slå av ps3'n etter firmware updaten gjennomføres. Er vel bare Burnout Paradise man slepp å spele igjennom på nytt for å få trofeer, for der ligger profilen lagra ein eller anna lur plass. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er vel bare Burnout Paradise man slepp å spele igjennom på nytt for å få trofeer, for der ligger profilen lagra ein eller anna lur plass. Jau, var savet på brukernavnet ditt eller noe sånn. Derfor har eg begynnt å spille på nytt igjen for å gjøre meg klar og blir jo kjekt me egen musikk på torsdag. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Lurer på hva som blir neste spill i trophy-rekken? Warhawk? Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Lurer på hva som blir neste spill i trophy-rekken? Warhawk? Selv om jeg ikke er Trophy-whore skal det bli litt kult å se hvor mange av de 10 retroaktive trofeene jeg jeg får. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Lurer på hva som blir neste spill i trophy-rekken? Warhawk? Warhawk skulle få det i 1.5, men 1.4 e ikkje ute enda, så vi får se korti det kommer Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Lurer på hva som blir neste spill i trophy-rekken? Warhawk? Neste blir vel Pain add-on eller inkludert i patchen til Buzz. Jeg har et lite håp om at det blir trophies i Siren: Blood Curse, det hadde vært en knallbra overraskelse. Anyways, The Sixth Axis har en bra liste gående her. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Trist at verken Resistance eller Ratchet & Clank får støtte :\ Lenke til kommentar
The1 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Spilte COD4 istad og tenkte jeg skulle ha musikk i bakgrunnen. Hoppet til xmb menyen men får ikke spilt av sangene jeg har. Får meldingen "Musikk kan ikke spilles under bruk av dette spillet". Trodde den nye FW updaten skulle støtte dette!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå