pstub Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hei! Har hytte med anneks. I hytta skal det stå en trådløs router (Belkin N1) koblet til DSL-modemet. Saken er at i annekset skal jeg bruke mitt IP-telefoni abbonnement, og trenger derfor nettverksuttak (ikke trådløst). Har en ASUS WL-500g router jeg kan sette der. Er det mulig å sette denne til å motta det trådløse nettverket fra Belkin-routeren, og distribuere dette videre på RJ-45 portene og gjerne også det trådløse? Blir vel at WL-500g routeren skal agere som repeater på noe vis. Er dette mulig, eller er jeg nødt til å dra en 20-meter lang LAN-kabel fra hytta til annekset, og så koble denne til WAN-porten på WL-500g? Hadde virkelig håpet å slippe dette! Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Altså, du vil ha en ruter til og sende trafikk gjennom en annen ruter trådløst ? Det er noen rutere som har den funksjonen, men ikke Asus sine tror jeg. Johsse- Endret 8. juli 2008 av Johsse Lenke til kommentar
pstub Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Ja, det er vel i korte ord hva jeg ønsker. At den andre routeren bruker det trådløse nettverket som WAN-port til å spre videre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå