Gå til innhold

Enda lurt å kjøpe Dell XPS M1330?

Anbefalte innlegg

Hei!

Kort versjon:

Er det enda lurt å kjøpe Dell XPS M1330 eller finnes det nå noe annet ute med bedre speks? Behovene er:
- Lett (Mindre en 2 kg)
- Rund 13" eller mindre
- Bra skjerm kvalitet / lysstyrke (Helst LED).
- WLAN 802.11n
- DVDRW
- Firewire er en fordel
- Bluetooth
- 3G mobil tilkoblingsmulighet er en fordel
- Integrert webkam er en fordel
- Ytelse og batteri levetid i samme nivå eller bedre en Dell XPS M1330.
- Pris er ikke en faktor

Jeg har et spørsmål ang. Dell XPS M1330. Takk på forhånd.

Jeg har hatt en Macbook v2 13" kjøpt i januar/2007. Maskinen er ok men jeg er virkelig sliten av den dårlig support på Windows siden. Jeg er veldig avhengig av Windows pga. jobben og etter 2 år med en OSX bærbar er det nå tiden å gå tilbake. I tillegg har mine 2 Macbook-ene vært plagget av mange feil og har vært lenge perioder i reparasjon hos Apple.

Jeg er nå på jakt etter en lett bærbar og XPS M1330 ser virkelig bra ut. Jeg skal mest sannsynlig få den gjennom jobben så pris faktor er heldigvis ikke en bekymring. At den har mulighet for 3G mobiltilkobling og 802.11b/a/g/n er en stor pluss. Bedre skjerm en Macbooken er en fordel også. Det er synd at den ikke har baklyset på tastaturet men jeg kan leve uten det. Lenovo X300 er også en finn maskin men den er ikke kraftig nok for mine behov. Asus Lanborghini VX3 ser også bra ut men batteri levetid er dårlig og den mangler firewire.

Spørsmål er: Er det enda lurt å kjøpe seg denne DELL maskinen? Den har allerede vært 1 år ute på markedet så den er ikke lenger en ny modell. Vet dere om det snart kommer en erstatningmodell fra Dell i samme vekt/størrelse/features nivå? Eller kanskje finnes det en bedre maskin der ute allerede? Jeg er redd til å gjøre en tabbe som jeg har gjort noen ganger før: Å kjøpe noe og bare noen dager etter lanseres det en nye og forbedret modell. Klar at i teknologiverden ting blir gammel snart, men det suger når man kunne har ventet 1 måned til.

Takk for hjelpen.

Endret av Thorz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...