Kliss Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Trenger hjelp til valg av trådløs router Den må være: - Rask (målte godt over 20/20 sist(skole nett)) - Sikker (bor midt i en studenboretslag) - Billig (er student) Den trenger ikke sende signalet mere enn max 5 meter hvis det har noe å si..? På forhånd takk for all hjelp. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg svarte på omtrent det samme spørsmålet i en annen tråd i går, og jeg står fortsatt ved min anbefaling: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=978267 Lenke til kommentar
Kliss Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Ja, leste det, men føler den er litt mere enn jeg trenger..? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ja... skjønner hva du mener. Kanskje lettere for oss andre å finne en passende router hvis du gir oss et anslag av hva du er villig til å betale for den? Lenke til kommentar
Kliss Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Nei, 500 funker det, men betale for mer enn jeg trenger er vel ikke no vits.. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Nei, så klart ikke. Det finnes selvsagt billigere routere å få, men (av egen personlig mening og erfaring) selv føler jeg at jeg har fått mest for pengene med D-Link routere. Har hatt 3 av de tidligere også. Lenke til kommentar
Kliss Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Har selv kun erfaring med linksys, og er fornøyd med de, men ser flere og flere har d-link så det ligger vel noe i det.. Er redd for at hvis jeg kjøper den så kommer jeg nok en gang til å tenke at jeg har kjøpt noe som er litt mere enn jeg trenger, men med 11-års garanti og nyeste sikkerheten(så vidt jeg vet?)høres det ikke ut som en altfor dårlig investering..så blir nok kanskje den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå