qeamer Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Okey here's the deal, jeg satt oppdaterte maskinen med nyeste bios og diverse dill-dall til jeg fant ut at jeg var dum nok til å tukle litt her og der med windows 1 & 2(ja, jeg har 2 xp'er inne). Da tok jeg på "Directory Services Restore Mode", og der tok det av helt automatisk av å kom i safe mode en stund til jeg restarta, da var jeg plutselig inne på en annen bruker (jeg mener det er den brukeren som er inne på min andre XP som ikke fungerer). Så fant jeg Administrator kontoen på documents and settings, takk gud for at den var der ennå med alle filer. Det som er nå at jeg får ikke bytta bruker til admin kontoen min, å den andre xp'n mangler hal.dll, det har den alltid gjordt, har bare ikke sletta den, det rare er at jeg er inne på den kontoen fra den OS'n!(tror jeg) . Har allid hatt bare en Administrator på den jeg alltid har brukt, kanskje jeg ikke skulle nevnt den andre os'n?. Så det jeg lurer på angående gjenoppretting, der finner den bare 1 plass å gjenopprette på, den er ikke til stor hjelp. Å siden jeg flasha ny bios å cleara CMOS, er det håp? Jeg kan såklart lagre filer på en annen hd, men vil helst gjenopprette eller bytte bruker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå